Skocz do zawartości

WinAPI a C++ :/...


Plague

Recommended Posts

Witam !
Jestem bardzo początkujący w programowaniu, ucze sie C++, ale teraz nie wiem juz sam, jak chcem stworzyc jakies okienko :) na ktorym cos bedzie, hmm no taki program okienkowy :D nie konsolowy :> To czego musze sie jeszcze uczyc oprcz C++ zeby to zrobic, bo np jak patrze tutaj na to WinAPI, to tu z C++ raczej duzo wspolnego nie ma.... i bym musial sie od nowa uczyc jakiegos innego języka... a juz mi szkoda tego z troche C++ sie uczylem i mam ksiazke itp :D Wiec, jak mozecie to napiszcie mi jak stworzyc jakis program "okienkowy" za pomoca C++, tzn nie C++ ale jak nałatwiej i co jest najbardziej zblizone do C++....
Sory za takie pytanie :/.... ale jak mozecie to odpowiedzcie...
:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły text ;)
Oczywiście to co napisałeś, zwłaszcza ten kawałek bo np jak patrze tutaj na to WinAPI, to tu z C++ raczej duzo wspolnego nie ma.... i bym musial sie od nowa uczyc jakiegos innego języka... to wielkie lamerstow i nie prawda. Ale jak prosiłeś to odpowiem ci;)

To że się uczyłeś C++ to dobrze i nie stracisz tego a raczej z tego skorzystasz gdyż WinAPI to nie jest nowy język programowania. To jest poprostu ....hmmm... nie wiem jak to ująć słowami ale to jest jakby zestaw procedur, funckji i sronzych klas i struktur któe umożliwiają tworzenie okienek ;) I żeby pisać w WinAPI wclae nei trzeba znać C++ bo w WinAPI mozna takze pisać znając Delphi ;)
Więc reasumując: wystarczy że poczytasz lekcje o WinAPI i je zrozumiesz to już bedzie sukces. A jak co to ja jestem pod nuemrem GG 1727434 i mozesz do mnie pisać (przewaznie zawsze jestem koło 21:00) i ja psotaram sie pomóc ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piasiu napisał: