lshadown Napisano Styczeń 5, 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 5, 2015 Witajcie, nie wiem jak zrobić aby po jakimś czasie obiekty się tworzyły dynamicznie. Piszę gre typu Mario, i chodzi mi o przeszkody które będą się pojawiać, udało mi się zrobić coś podobnego ale one cały czas znikają i pojawiają się gdzieś indziej. Wiem, że powinien zrobić tak aby był cały czas rysowane, ale mam z tym problem, gdybyście mogli dać jakiś przykład jak to zrobić byłbym wdzięczny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz Wójcik Napisano Październik 22, 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano Październik 22, 2015 Musisz je tworzyć globalnie, a nie w obrębie jednej funkcji, jeśli chcesz z nich korzystać w późniejszych elementach gry.W C++ możesz utworzyć listę lub wektor zawierający wszystkie elementy. Pamiętaj żeby zadeklarować go np. jako element w klasie gry np.class gra { std::vector<TYP_PRZESZKODY> lista_przeszkod; void dodaj_przeszkode(TYP_PRZESZKODY &przeszkoda); ... } Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.