Skocz do zawartości

pgonera

Członkowie
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Wszystko napisane przez pgonera

  1. Fajna wizualizacja podstawowych algorytmów jest na http://www.sorting-algorithms.com/ Pokazuje jasno, których algorytmów nie wolno używać.
  2. Jeżeli twierdzisz, że "Moja wiedza z c++ myślę, że jest bardzo dobra do momentu klas" to podejrzewam, że znasz pętle, tablice, instrukcje warunkowe, no i umiesz tworzyć metody w zakresie jednej klasy. Być może potrafisz się jeszcze posługiwać strumieniami. Dalsza ścieżka jest według mnie niezależna od języka. W zasadzie wszystkie środowiska obiektowe bazują na tych samych zasadach. Nauczysz się jednego, a przeniesienie do innego języka nie będzie problemem. Poszukaj sobie czegoś na temat dziedziczenia, hermetyzacji, metod wirtualnych, przesłaniania, różnicy pomiędzy metodami i właściwościami instancyjnymi i statycznymi. Wypróbuj to w znanym sobie środowisku. Na tym etapie nie warto zmieniać języka na inny tylko dlatego, że "w C# pisze się łatwiej niż C++". Pewnie jest to prawda, ale stracisz czas na uczenie się szczegółów, a potrzebne Ci solidne podstawy..
  3. W zasadzie jest możliwe. Trzeba do tego użyć biblioteki uniwersalnej mającej implementacje we wszystkich interesujących nas systemach. Niestety biblioteki takie implementują pewną "część wspólną" systemów, więc są zawsze w pewien sposób ułomne. Trzeba więc wybrać, albo wystarcza mi to co oferuje biblioteka, albo robię apki natywne. Podejrzewam, że proste gry da się opędzić czymś uniwersalnym. Nie można jednak zakładać przesadnej wydajności. Jeżeli potrzebujesz wycisnąć wszystko z systemu, zapomnij o rozwiązaniach uniwersalnych.
×
×
  • Utwórz nowe...