Grimace Napisano Wrzesień 25, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 25, 2018 Jestem bardzo bardzo poczonkujoncym programistą(gdzie moja łopatka łobuzie;)) i wiecie najprawdopodobniej jest to błąd głupi bo jak kliknem klawisz to miałby sie pojawić static(ale szpan:)) ale jest błąd że nie może odczytać z pamienci, a ja mam nowe ramy(żartowałem:)). #include <windows.h> HINSTANCE kamyczki; int i; int a = 256; PCHAR antek; /*Zmienne*/ PCHAR buforek; /*Funkcja do konwersji*/ PCHAR IntToStr(int liczba) { _itoa(liczba, buforek , 10); return buforek; } /*Obsługa komunikatów*/ LRESULT CALLBACK MainWndProc(HWND hwnd, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam) { switch(uMsg) { case WM_CREATE: MessageBox(hwnd, "udalo sie okno zrobione", "juppiii", MB_OK); while( i < 5) { CreateWindow("button", "przycisk", WS_CHILD | WS_VISIBLE, 100, (50 + i*35), 120, 30, hwnd, (HMENU)i, kamyczki, NULL); i++; } break; case WM_COMMAND: switch(wParam) { case (HMENU)0: MessageBox(hwnd, "No i po co to naciskasz?1", "Dziwny jesteś", MB_OK); break; case (HMENU)1: MessageBox(hwnd, "No i po co to naciskasz?2", "Dziwny jesteś", MB_OK); break; case (HMENU)2: MessageBox(hwnd, "No i po co to naciskasz?3", "Dziwny jesteś", MB_OK); break; case (HMENU)3: MessageBox(hwnd, "No i po co to naciskasz?4", "Dziwny jesteś", MB_OK); break; case (HMENU)4: MessageBox(hwnd, "No i po co to naciskasz?5", "Dziwny jesteś", MB_OK); break; } break; case WM_DESTROY: PostQuitMessage(0); break; case WM_KEYDOWN: antek= IntToStr(1563); CreateWindow("static", antek, WS_CHILD | WS_VISIBLE, 100, 5, 120, 30, hwnd, NULL, kamyczki, NULL); MessageBox(hwnd,"Klawiatura jest pod napięciem." , "juz nie zyjesz gdyż:", MB_OK); break; default: return (DefWindowProc(hwnd, uMsg, wParam, lParam)); } return(0L); } /*Funkcja okienkowa*/ int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { MSG msg; WNDCLASS pierwszak; HWND hwnd; pierwszak.style = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW; pierwszak.lpfnWndProc = MainWndProc; pierwszak.cbClsExtra = 0; pierwszak.cbWndExtra = 0; pierwszak.hInstance = hInstance; pierwszak.hIcon = NULL; pierwszak.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW); pierwszak.lpszClassName = "bardzo ciekawy program o wielu zastosowaniach"; pierwszak.hbrBackground = (HBRUSH) (COLOR_BTNFACE+1); pierwszak.lpszMenuName = NULL; kamyczki = hInstance; if(RegisterClass(&pierwszak) == 0) return FALSE; hwnd = CreateWindow("bardzo ciekawy program o wielu zastosowaniach", "pierwszak", WS_OVERLAPPEDWINDOW | WS_CLIPCHILDREN | WS_CLIPSIBLINGS, 100, 100, 400, 400, NULL, NULL, hInstance, NULL); if(hwnd == 0) MessageBox(0, "shit", "fuck", 0); ShowWindow(hwnd, SW_SHOW); UpdateWindow(hwnd); while(GetMessage(&msg, NULL, 0, 0)) { TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } return msg.wParam; } Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Freak Napisano Wrzesień 25, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 25, 2018 Powinno być coś w stylu: CHAR buforek[255]; Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarema Napisano Wrzesień 25, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 25, 2018 Zmienne globalne antek i buforek sa tylko wskaznikami do lancucha znakow. Musza na jakis wskazywac. Wiec przy ich tworzeniu (lub potem) musisz je zainicjowac. Np. w ten sposob: PCHAR antek = new CHAR[30]; /*Zmienne*/ PCHAR buforek = new CHAR[30]; Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimace Napisano Wrzesień 25, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 25, 2018 Thanks. jeszt jeszcze taka sprawa, że chciałbym zrobić takie coś tylko na odwrót(;)). I prosze nie odsyłajcie mnie do "Platform SDK", bo to nie przejdzie (nie mogem znaleźć nic).:/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nemo Napisano Wrzesień 25, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 25, 2018 Nie do konca rozumie "na odwrót". tzn slowa rozumie ale nierozumie o co dokladnie pytasz. Wedlug tego co mi przyszlo do glowy to wydaje mi sie ze chchesz aby po kliknieciu klawisza pole static zniknelo. Jesli tak to poprostu DestroyWindow(...); Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimace Napisano Wrzesień 26, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 26, 2018 no bo mi chdziło bardziej o konwersje:). i sorrka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.