Wraith Napisano Styczeń 3, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 3, 2018 Hmm jak by to powiedziec bede wam zadawal pytania a wy mi bedzieci odpowiadac dawac dobre pomysly no i np czego uzyc do inventory poniewaz bedzie to w winapi to napewno bedzie kolorowe :) no i czekam na propozycje ja mysle ze najlepszy bedzie list control a wy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Complex Napisano Styczeń 5, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 5, 2018 Myślę, że chiba dobrze główkujesz :P na początek starczy zwykła lista. Później lista ownerdraw żeby to ładnie wszystko wyglądało ;) Myślę również, że powinieneś na początku bardziej skupić sie na całym algorytmie gry a dopiero na końcu dopracujesz interface. pozdrówka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wraith Napisano Styczeń 5, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 5, 2018 Hmm sam algorytm to banal bo kiedys to pisalem a teraz napisalem gre RPG ale nie na kompa to taka gra gdzie jest mistrz gry i wszysto zalezy od niego i jeszcze niewiem czy bedzie to bardziej mud czy bedzie mistrz gry do ktorego wszyscy beda sie laczyc aha w smiesznym list control czy cos takiego nie moge dodac nazwy subitem czy cos takiego jest pierwsza nazwa ale to co sie ma pojawic jako 2 w kolejnosci np obrazenia sie nie pojawia i niewiem jak to zrobic przydala by sie pomoc :) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarema Napisano Czerwiec 7, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Czerwiec 7, 2018 Jeśli chodzi ci o kontrolkę List View to aby dodać subitem, przy dodawaniu w strukturze item składnik "Item.iSubItem = 1;" Wtedy dodajesz go do drugiej kolumny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.