Skocz do zawartości

eXray

Członkowie
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

eXray's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Spróbuj zamienić na: double lapEndTime = double.Parse(line, CultureInfo.InvariantCulture);
  2. Jeżeli chodzi o MacOS to polecam Iceberg: możliwości oskryptowania w kilku fazach instalacji, możliwość wczepiania pluginów pisanych w XCode, wymuszenie roota, wizualizacja struktury katalogów (by można było w łatwy sposób wyznaczyć katalog, w którym ma znajdować się plik) oraz wiele, wiele innych rozbudowanych przydatnych funkcji :)
  3. Używałem Yii do większego projektu i muszę powiedzieć, że jest świetny. Integracja Bootstrap przykładowo jest dziecinnie prosta dzięki dużej społeczności tego frameworka. Tworzenie modeli, widoków oraz kontrolerów odbywa się za pomocą kreatora Gii, który również jest prosty w użyciu :) Gorąco polecam ten framework!
  4. WinAPI, WinSock, Boost, STL - same nieprzyjemne dla oka rzeczy. Zazwyczaj chodzi o tworzenie kodu wydajnego oraz działającego na wielu platformach, naprzykład po to, by działał zarówno pod Android jak i iOS (OpenGL) lub Windows oraz Linux.
  5. eXray

    C, strumień <<

    Do szybkiego sprawdzania snippetów polecam Ideone - pozwala na kompilację kodu w językach popularnych,a także tych mniej :) Twój kod zwrócił 4, ponieważ operator << to nic innego jak bitowe przesunięcie w lewo. Czyli binarnie 001 zostało przesunięte o 2 miejsca w lewo, co w wyniku dało binarnie 100.
  6. Pamiętasz VectorC sprzed paru lat, a nie wiesz jakie są podstawowe algorytmy sortowania? Czy takie pytania nie powinny być zadawane przez początkujących, zamiast doświadczonych programistów, którzy nieudolnie udają zielonych? Odpowiedź na takie trywialne pytanie można znaleźć nie poświęcając więcej niż dwóch minut w wyszukiwarce.
  7. Środowisko Na razie jest to Eclipse (nie ma tragedii), ale za jakiś czas wyjdzie Android Studio od Google (refactoring pierwsza klasa) - warto czekać! Biblioteki/frameworki do tworzenia gier Unity3D - do niedawna dystrybucja gier na Android była płatna, dzisiaj jest już za darmo (iOS, Windows oraz Mac OS także są wspierane). Oferuje własny Store z contentem (płatnym bądź nie) co umożliwia błyskawiczne tworzenie gierek. Oferuje także rozwiniętą społeczność oraz szerokie wsparcie. Minusem jest waga całego IDE (około 600 MB) oraz wyprodukowanej appki (zazwyczaj > 10 MB). Języki skryptowe do wyboru to C#, JavaScript lub Boo (język skryptowy przypominający Python).libgdx - Również jak Unity3D jest to wieloplatformowy framework z bardzo przyjazną dla początkujących stroną (patrz link). Dystrybucja możliwa na HTML5, iOS lub Android.Cocos2D - początkowo zaprojektowany dla iOS, dzisiaj także jest biblioteką wieloplatformową, która wspiera iOS, Android, BlackBerry, Bada, Marmalade, Windows, Linux. Napisana w C++, wykorzystuje na Androidzie NDK. Jeżeli nie możesz odnaleźć się na stronie projektu, polecam ten tutorial.
  8. Do obsługi urządzeń wideo (np. kamerki internetowe) polecam OpenCV (Open Computer Vision) - naprawdę prosta biblioteka napisana w C++ o ogromnych możliwościach (istnieją porty w wielu językach). Pod tym linkiem jest pokazany prosty przykład jak wykryć ruch między klatkami :) Osobiście do przesłania zdjęć użyłbym Pythona ze względu na spory zasób bibliotek - w tym przypadku smtplib, która umożliwiłaby przesył maila z załącznikiem/załącznikami. Zakładam, że poradzisz sobie z modyfikacją kodu, więc po prostu wyślę Cię pod ten adres. Przedstawione snippety są niemalże gotowcami, wystarczy trochę poszperać i Twój projekt będzie gotowy. Jeżeli nie możesz się odnaleźć w C++ polecam tę stronkę z kursami C++ oraz różnych bibliotek do niego.
  9. Po pierwsze, delta = b^2 - 4ac, po drugie, ta strona nie służy rozwiązywaniu za kogoś zadań domowych, więc pozwól, że potraktuję Twoją prośbę jako pytanie i pomogę w inny sposób. Pobieranie wartości do zmiennej całkowitej: int a; std::cin >> a; Przykładowe obliczanie delty: int delta = b*b-4*a*c; Sprawdzanie warunkiem, czemu delta jest równa: if (delta < 0) { // Kod obsługujący brak pierwiastków } else if (delta == 0) { // Kod obsługujący 1 pierwiastek } else { // Kod obsługujący 2 pierwiastki } W razie wątpliwości, pytaj w komentarzu.
  10. Szedłbym w Android ze względu na niższe ceny licencji developerskiej ($100/rok - App Store vs $25 - Google Play) oraz udziału owych systemów na polskim rynku. Można tworzyć aplikacje iOS na Windows korzystając z Hackintosha (w VM bądź nie) - innego sposobu nie ma. Aby wrzucić appkę na AppStore lub Android Market nie trzeba mieć firmy, ceny wymieniłem powyżej. Review na Android Market jest niczym w porównaniu do App Store, zajrzyj tutaj jeżeli chcesz zobaczyć, czego wymagają od Twojej aplikacji.
×
×
  • Utwórz nowe...