Phobia Napisano Październik 16, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Październik 16, 2018 Czesc Jest w WinAPI cos takiego jak jest w VCL DoubleBuffered? Czyli jak jest w GDI zeby przy odrysowywaniu obrazu (obsługa kounikatu WM_PAINT) nie bylo widac tych nieprzyjemnych "przeskakujacych paskow"? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aspect Napisano Październik 16, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Październik 16, 2018 Musisz stworzyć sobie kontekst w pamięci (HDC), kompatybilny z kontekstm, na którym normalnie wyświetlasz ( użyj funkcji CreateCompatibleDC(); ). Wszystko, co chcesz żeby Ci się wyświetliło, rysuj na tym kontekście w pamięci, a następnie użyj funkcji BitBlt(); do przekopiowania zawartości jednego kontekstu na drugi. Wszystko to jest w wielkim skrócie (zakładam, że już troche znasz winapi i GDI oraz, że masz dostęp do dobrego helpa), w razie niejasności - pytaj. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.