Skocz do zawartości

BEGIN_MESSAGE_MAP... jak to ma być?


Catch-22

Recommended Posts

Witam
Chcialbym aby program reagowal na nacisniecie lewego przycisku myszy.Napisalem cos takiego
//w pliku .h
void __fastcall OnRButtonDown(TMessage &Msg);
protected:
BEGIN_MESSAGE_MAP
MESSAGE_HANDLER(WM_RBUTTONDOWN, TMessage, OnRButtonDown)
END_MESSAGE_MAP(TZwrotnica)
//w pliku .cpp
void __fastcall TZwrotnica::OnRButtonDown(TMessage &Msg)
{
if (Msg.LParam==WM_RBUTTONDOWN)
{
Zwrotnica->Close();
}
Program sie kompiluje i kiedy ma sie juz uruchomic wyswietla jakis komunikat o przepelnieniu stosu. O co chodzi? Czy cos jest tu żle?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś zawartość bez formatowania.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...