Skocz do zawartości

Catch-22

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Catch-22's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Catch-22

    kod

    No wiec doszedlem do czegos takiego: Timer wlaczam tak-> SetTimer(OknoGl,1,1000,NULL). Stworzylem funkcje ktora wylacza mi timer o okreslonym identyfikatorze void __fastcall TOknoGl::OnTimer(UINT nIDEvent) { if (nIDEvent==1) {cos tam... KillTimer(OknoGl,1); } //w pliku .h dodalem w sekcji protected: protected: BEGIN_MESSAGE_MAP MESSAGE_HANDLER(WM_TIMER, UINT, OnTimer) END_MESSAGE_MAP(TOknoGl) Program sie kompiluje i kiedy ma sie juz uruchomic wyskakuje jakis blad o przepelnieniu stosu.Analogiczny problem jest tez w moim temacie BEGIN_MESSAGE_MAP ... jak ma być Jezeli moglbys tez zajrzec. Cos chyba jest nie tak z odbieraniem tych komunikatow przez system.Mam WinME - czy to ma jakies znaczenie? Rowniez pozdrawiam
  2. Witam Chcialbym aby program reagowal na nacisniecie lewego przycisku myszy.Napisalem cos takiego //w pliku .h void __fastcall OnRButtonDown(TMessage &Msg); protected: BEGIN_MESSAGE_MAP MESSAGE_HANDLER(WM_RBUTTONDOWN, TMessage, OnRButtonDown) END_MESSAGE_MAP(TZwrotnica) //w pliku .cpp void __fastcall TZwrotnica::OnRButtonDown(TMessage &Msg) { if (Msg.LParam==WM_RBUTTONDOWN) { Zwrotnica->Close(); } Program sie kompiluje i kiedy ma sie juz uruchomic wyswietla jakis komunikat o przepelnieniu stosu. O co chodzi? Czy cos jest tu żle?
  3. Czesc Czy ktos wiem jaki moze byc powod zwracania przez SetTimer wartosci 0. Wszystko wydaje sie byc dobrze wpisane i nawet sie kompiluje. Co wpisac do funkcji SetTimer jako uchwyt okna? Czy jest to nazwa mojego okno na gorze w pasku czy klasa okna ( class TOknoGl: public TForm - w tym pryzpadku 'OknoGl' ). Pozdrawiam
  4. Witam To znowu ja i kolejny moj problem a mianowicei: Mam w oknie glownym 7 zwrotnic. Po nacisnieciu na kazda z nich pojawia mi sie okno Zwrotnica (ShowModal) z dostepnymi funkcjami np. plus, minus, utwierdzenie, rozprucie itd. Problem polega na zapamietaniu odpowienich ustawien dla kazdej zwrotnicy z osobna. Wiem ze Visual C++ wyglada to jakos tak: void COsahDlg::On7() {if(dyzur==1) { theApp.wynik=13; theApp.numer_zw = 6; ZwrotniceDlg dlgZwrotnica7; \ int res = dlgZwrotnica7.DoModal(); / to chyba jest najwazniejsze switch (theApp.wynik) Dzieki z gory i pozdrawiam
  5. Witam //Do wlaczenia timera sluzy chyba funkcja SetTimer. wpisuje do kodu wiec: SetTimer(OknoGl,1,1000,NULL); //Druda wartosc to nIDEvent czyli 1 ? //Umiescilem rowniez cos takiego (plik cpp) //------------ void __fastcall TOknoGl::OnTimer(UINT nIDEvent) { if (nIDEvent==1) { Okienko->Close(); KillTimer(1); } //---------------------- //Czy oznacza to ze program po wlaczeniu Timera 1, po ulywie 1 //sekundy zamknie okno Okienko?Czy tak powinno byc? //Chcialbym aby tak bylo. //Dodalem rowniez w (pliku .h) void __fastcall OnTimer(UINT nIDEvent); //Wszystko kompiluje sie bez zadnych bledow. Czy trzeba jeszcze cos dodac lub zadeklarowac. Dzieki. Pozdrawiam.
  6. Witam Widzialem powyzej odpowiedz do tego ale nic nie udalo mi sie wykombinowac. Czy jest mozliwosc bardziej lopatologicznego wytlumaczenia tego. Moze na jakims przykladzie. Z gory dzieki
×
×
  • Utwórz nowe...