Skocz do zawartości

SetTimer, KillTimer - problem


Catch-22

Recommended Posts

Witam
//Do wlaczenia timera sluzy chyba funkcja SetTimer. wpisuje do kodu wiec:

SetTimer(OknoGl,1,1000,NULL);

//Druda wartosc to nIDEvent czyli 1 ?
//Umiescilem rowniez cos takiego (plik cpp)
//------------
void __fastcall TOknoGl::OnTimer(UINT nIDEvent)
{ if (nIDEvent==1)
{
Okienko->Close();
KillTimer(1);
}
//----------------------
//Czy oznacza to ze program po wlaczeniu Timera 1, po ulywie 1
//sekundy zamknie okno Okienko?Czy tak powinno byc?
//Chcialbym aby tak bylo.
//Dodalem rowniez w (pliku .h)
void __fastcall OnTimer(UINT nIDEvent);

//Wszystko kompiluje sie bez zadnych bledow. Czy trzeba jeszcze cos dodac lub zadeklarowac.
Dzieki. Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Według mnie wszystko robisz jak nalezy, ale nie wiem czy twoja funkcja set timer jest uruchamiana z uchwytem okna w ktorym obslugujesz zdarzenie OnTimer. Wszystko powinno chodzić chiba ze gdzies po drodze gubisz uchwyt do okna. Sprawdz czy SetTimer nie zwraca Ci przypadkiem 0 bo to bedzie znaczyc ze timer nie zostal ustawiony. W razie problemow pytaj.

powodzenia

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś zawartość bez formatowania.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...