Skocz do zawartości

Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych - Wrocław


Recommended Posts

Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas.

Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych

 

LOKALIZACJA: Wrocław 
SYMB. REFERENCYJNY: SAUA/05/WR 
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Departament Dostarczania Usług IT 

TWOJA ROLA

  • Zarządzanie oraz monitoring infrastruktury sieciowej (VLAN, protokoły routingu, load balancing, routery, aplikacje monitorujące) 

  •  Diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów sieciowych 

  • Konfiguracja protokołów sieciowych

  •  Współpraca z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT 

  •  Znajomość zasad ITIL 

    TWÓJ ZESPÓŁ 
    Czteroosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo. 

    TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI 
    To Ciebie szukamy, jeśli: 

  • Posiadasz znajomość protokołów sieciowych 

  •  Masz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową (3-4 lata) 

  •  Masz wiedzę na temat sieci LAN/WAN w oparciu o rozwiązania CISCO 

  •  Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania Cisco ASA (w tym Cisco AnyConnect) 

  •  Wyróżniasz się bardzo dobrą znajomością protokołów sieciowych TCP/IP 

  •  Znasz architektury sieciowe IP (VoIP, Internet, WiFi) 

  •  Potrafisz konfigurować i zarządzać routerami i switchami CISCO 

  •  Posiadasz umiejętności pracy zespołowej 

  •  Cechujesz się dobrą organizacją pracy 

  •  Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie 

  •  Radzisz sobie z pracą pod presją czasową 

  • Posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów 

  •  Umiejętnie rozpoznajesz i rozwiązujesz potrzeby Klienta wewnętrznego 

  •  Znasz technologie CheckPoint oraz Brocade - będzie to mile widziane 

    NASZA OFERTA 

  • Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej 

  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną 

  •  Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego 

  •  Atrakcyjne wynagrodzenie 

  •  Prywatna opieka medyczna 

  •  Karta Multisport

Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem SAUA/05/WR  w temacie maila na
kariera@credit-agricole.pl

Zainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie:

 “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś zawartość bez formatowania.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...