Skocz do zawartości

Credit Agricole BP S.A.

Członkowie
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje

Credit Agricole BP S.A.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas. Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Administrator Sieci San-Storage Lokalizacja:dolnośląskie(Wrocław)ADMINISTRATOR SIECI SAN-STORAGE Twoja rola - Wykonujesz zadania z zakresu SAN i STORAGE - Zarządzasz oraz monitorujesz infrastrukturę SAN, STORAGE (replikacja,administracja, aplikacje monitorujące) - Diagnozujesz oraz rozwiązujesz problemy z zakresu SAN i STORAGE - Współpracujesz z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT - Znasz zasady ITIL Twój zespół Dwuosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo. Twoje doświadczenie i umiejętności To Ciebie poszukujemy, jeżeli: - Znasz zagadnienia z zakresu SAN i STORAGE - Posiadasz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową i macierzową (3 minimum lata) - Posiadasz wiedzę na temat sieci SAN w oparciu o rozwiązania CISCO - Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania DellEMC Symmetrix w szczególności VAMX/VMAX3 - Dobrze znasz DellEMC rodziny VNX/VG8, eNAS - Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu DellEMC DataDomain - Konfigurujesz i zarządzasz CISCO SAN przełączniki MDS, seria 9500 - Posiadasz umiejętność pracy zespołowej - Masz dobrą organizację pracy - Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie - Potrafisz pracować pod presją czasu - Potrafisz rozwiązywać konflikty - Masz umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania potrzeb Klienta wewnętrznego Mile widziane będzie jeżeli masz: - Wiedzę z zakresu wirtualizacji LPARs/VMWare ESX Nasza oferta - Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej - Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną - Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego - Atrakcyjne wynagrodzenie - Prywatna opiekę medyczną - Ubezpieczenie na życie - Karta Multisport Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem ASSS/06/WR w temacie maila na kariera@credit-agricole.pl Zainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”
  2. Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas. Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych LOKALIZACJA: Wrocław SYMB. REFERENCYJNY: SAUA/05/WR JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Departament Dostarczania Usług IT TWOJA ROLA Zarządzanie oraz monitoring infrastruktury sieciowej (VLAN, protokoły routingu, load balancing, routery, aplikacje monitorujące) Konfiguracja protokołów sieciowych Diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów sieciowych Współpraca z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT Znajomość zasad ITIL TWÓJ ZESPÓŁ Czteroosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo. TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI To Ciebie szukamy, jeśli: Posiadasz znajomość protokołów sieciowych Masz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową (3-4 lata) Masz wiedzę na temat sieci LAN/WAN w oparciu o rozwiązania CISCO Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania Cisco ASA (w tym Cisco AnyConnect) Wyróżniasz się bardzo dobrą znajomością protokołów sieciowych TCP/IP Znasz architektury sieciowe IP (VoIP, Internet, WiFi) Potrafisz konfigurować i zarządzać routerami i switchami CISCO Posiadasz umiejętności pracy zespołowej Cechujesz się dobrą organizacją pracy Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie Radzisz sobie z pracą pod presją czasową Posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów Umiejętnie rozpoznajesz i rozwiązujesz potrzeby Klienta wewnętrznego Znasz technologie CheckPoint oraz Brocade - będzie to mile widziane NASZA OFERTA Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego Atrakcyjne wynagrodzenie Prywatna opieka medyczna Karta Multisport Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem SAUA/05/WR w temacie maila na kariera@credit-agricole.pl Zainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”
  3. Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas. Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych LOKALIZACJA: Wrocław SYMB. REFERENCYJNY: SAUA/05/WR JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Departament Dostarczania Usług IT TWOJA ROLA Zarządzanie oraz monitoring infrastruktury sieciowej (VLAN, protokoły routingu, load balancing, routery, aplikacje monitorujące) Diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów sieciowych Konfiguracja protokołów sieciowych Współpraca z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT Znajomość zasad ITIL TWÓJ ZESPÓŁ Czteroosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo. TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI To Ciebie szukamy, jeśli: Posiadasz znajomość protokołów sieciowych Masz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową (3-4 lata) Masz wiedzę na temat sieci LAN/WAN w oparciu o rozwiązania CISCO Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania Cisco ASA (w tym Cisco AnyConnect) Wyróżniasz się bardzo dobrą znajomością protokołów sieciowych TCP/IP Znasz architektury sieciowe IP (VoIP, Internet, WiFi) Potrafisz konfigurować i zarządzać routerami i switchami CISCO Posiadasz umiejętności pracy zespołowej Cechujesz się dobrą organizacją pracy Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie Radzisz sobie z pracą pod presją czasową Posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów Umiejętnie rozpoznajesz i rozwiązujesz potrzeby Klienta wewnętrznego Znasz technologie CheckPoint oraz Brocade - będzie to mile widziane NASZA OFERTA Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego Atrakcyjne wynagrodzenie Prywatna opieka medyczna Karta Multisport Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem SAUA/05/WR w temacie maila na kariera@credit-agricole.pl Zainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”
×
×
  • Utwórz nowe...