Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas.
Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych
LOKALIZACJA: Wrocław SYMB. REFERENCYJNY: SAUA/05/WR JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Departament Dostarczania Usług IT TWOJA ROLA
Zarządzanie oraz monitoring infrastruktury sieciowej (VLAN, protokoły routingu, load balancing, routery, aplikacje monitorujące)
Konfiguracja protokołów sieciowych
Diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów sieciowych
Współpraca z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT
Znajomość zasad ITIL TWÓJ ZESPÓŁ Czteroosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo. TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI To Ciebie szukamy, jeśli:
Posiadasz znajomość protokołów sieciowych
Masz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową (3-4 lata)
Masz wiedzę na temat sieci LAN/WAN w oparciu o rozwiązania CISCO
Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania Cisco ASA (w tym Cisco AnyConnect)
Wyróżniasz się bardzo dobrą znajomością protokołów sieciowych TCP/IP
Znasz architektury sieciowe IP (VoIP, Internet, WiFi)
Potrafisz konfigurować i zarządzać routerami i switchami CISCO
Posiadasz umiejętności pracy zespołowej
Cechujesz się dobrą organizacją pracy
Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
Radzisz sobie z pracą pod presją czasową
Posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów
Umiejętnie rozpoznajesz i rozwiązujesz potrzeby Klienta wewnętrznego
Znasz technologie CheckPoint oraz Brocade - będzie to mile widziane NASZA OFERTA
Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej
Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem SAUA/05/WR w temacie maila na kariera@credit-agricole.pl
Zainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”