Dr QUestion Napisano Maj 3, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 3, 2016 Cześć, Mam pytanie odnośnie tworzenia pokoi dla gier multiplayer. Na jakiej zasadzie to działa? W google nie mogę za wiele na ten temat znaleźć chyba uważają, że to proste i nie trzeba tego wyjaśniać. Doszedłem do tego, że generuję unikatowy adres url mniejwięcej taki /game/id. Teraz w nodzie wiem, że istnieje coś takiego /game/:id i z tego również korzystam. Dzięki czemu mam pozornie dwa osobne adresy. Jednak gdy ktoś coś zrobi pod adresem /game/1 okazuje się, że zmiany widać również pod /game/2. Chciałbym to tak wykorzystać aby jednak tych zmian nie było bo mają to być dwie osobne gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perslu Napisano Wrzesień 4, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano Wrzesień 4, 2016 Czy rozwiązanie na socketach wchodzi w rachubę? Jeśli tak to socket.io masz prosty przykład pokoi: http://socket.io/docs/rooms-and-namespaces/ Jeśli nie to nakreśl jak ma przebiegać komunikacja w ramach tych pokoi, bez tego ciężko coś więcej powiedzieć. Najwyżej tyle, że wyłapujesz wejście po adresie URL tak jak zaproponowałeś i każdego gościa wkładasz do tablicy/bazy danych np (express 4): var guestsRoom1 = []; var guestsRoom2 = []; app.get('/game/:id', function(req, res) { if (req.params.id === '1') { guestsRoom1.push(req.cookies.user); } else if (req.params.id === '2') { guestsRoom2.push(req.cookies.user); } res.send('OK'); }); Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.