Credit Agricole BP S.A.
-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Kalendarz
Articles
Pliki
Posty napisane przez Credit Agricole BP S.A.
-
-
Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas.
Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych
LOKALIZACJA: Wrocław
SYMB. REFERENCYJNY: SAUA/05/WR
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Departament Dostarczania Usług IT
TWOJA ROLA-
Zarządzanie oraz monitoring infrastruktury sieciowej (VLAN, protokoły routingu, load balancing, routery, aplikacje monitorujące)
-
Konfiguracja protokołów sieciowych
-
Diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów sieciowych
-
Współpraca z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT
-
Znajomość zasad ITIL
TWÓJ ZESPÓŁ
Czteroosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo.
TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI
To Ciebie szukamy, jeśli: -
Posiadasz znajomość protokołów sieciowych
-
Masz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową (3-4 lata)
-
Masz wiedzę na temat sieci LAN/WAN w oparciu o rozwiązania CISCO
-
Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania Cisco ASA (w tym Cisco AnyConnect)
-
Wyróżniasz się bardzo dobrą znajomością protokołów sieciowych TCP/IP
-
Znasz architektury sieciowe IP (VoIP, Internet, WiFi)
-
Potrafisz konfigurować i zarządzać routerami i switchami CISCO
-
Posiadasz umiejętności pracy zespołowej
-
Cechujesz się dobrą organizacją pracy
-
Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
-
Radzisz sobie z pracą pod presją czasową
-
Posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów
-
Umiejętnie rozpoznajesz i rozwiązujesz potrzeby Klienta wewnętrznego
-
Znasz technologie CheckPoint oraz Brocade - będzie to mile widziane
NASZA OFERTA -
Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej
-
Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
-
Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta Multisport
Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem SAUA/05/WR w temacie maila na
kariera@credit-agricole.plZainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”
-
-
Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas.
Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista Administrator Urządzeń Aktywnych
LOKALIZACJA: Wrocław
SYMB. REFERENCYJNY: SAUA/05/WR
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Departament Dostarczania Usług IT
TWOJA ROLA-
Zarządzanie oraz monitoring infrastruktury sieciowej (VLAN, protokoły routingu, load balancing, routery, aplikacje monitorujące)
-
Diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów sieciowych
-
Konfiguracja protokołów sieciowych
-
Współpraca z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT
-
Znajomość zasad ITIL
TWÓJ ZESPÓŁ
Czteroosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo.
TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI
To Ciebie szukamy, jeśli: -
Posiadasz znajomość protokołów sieciowych
-
Masz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową (3-4 lata)
-
Masz wiedzę na temat sieci LAN/WAN w oparciu o rozwiązania CISCO
-
Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania Cisco ASA (w tym Cisco AnyConnect)
-
Wyróżniasz się bardzo dobrą znajomością protokołów sieciowych TCP/IP
-
Znasz architektury sieciowe IP (VoIP, Internet, WiFi)
-
Potrafisz konfigurować i zarządzać routerami i switchami CISCO
-
Posiadasz umiejętności pracy zespołowej
-
Cechujesz się dobrą organizacją pracy
-
Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
-
Radzisz sobie z pracą pod presją czasową
-
Posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów
-
Umiejętnie rozpoznajesz i rozwiązujesz potrzeby Klienta wewnętrznego
-
Znasz technologie CheckPoint oraz Brocade - będzie to mile widziane
NASZA OFERTA -
Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej
-
Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
-
Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta Multisport
Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem SAUA/05/WR w temacie maila na
kariera@credit-agricole.plZainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”
-
ADMINISTRATOR SIECI SAN-STORAGE - Wrocław
w Oferty pracy
Napisano
Pion IT w naszym banku liczy około 400 osób i ciągle się rozwija. Zapraszamy, dołącz do nas.
Nasza siedziba mieści się na placu Orląt Lwowskich, w Centrum Wrocławia.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Administrator Sieci San-Storage
Lokalizacja:dolnośląskie(Wrocław)ADMINISTRATOR SIECI SAN-STORAGE
Twoja rola
- Wykonujesz zadania z zakresu SAN i STORAGE
- Zarządzasz oraz monitorujesz infrastrukturę SAN, STORAGE (replikacja,administracja, aplikacje monitorujące)
- Diagnozujesz oraz rozwiązujesz problemy z zakresu SAN i STORAGE
- Współpracujesz z innymi zespołami przy wdrażaniu usług w obszarze IT
- Znasz zasady ITIL
Twój zespół
Dwuosobowy zespół, doświadczeni specjaliści ds. telekomunikacji, od wielu lat zajmujący się sieciami w branży bankowej. Projekty, inicjatywy i zadania, które realizujemy wymagają od nas pewności działania, dokładności, doskonałej komunikacji i wzajemnego wsparcia, a większość operacji, które wykonujemy ma globalny wpływ na stabilne działanie Banku, dlatego stawiamy na zespół - kompetentny, zaangażowany, odpowiedzialny i gotowy na nowe wyzwania. Atmosfera w zespole jest raczej mało formalna i kompletnie niekorporacyjna. Rozmawiamy, wypracowujemy rozwiązania, uczymy się i stale rozwijamy, dlatego działamy efektywnie, chociaż pracy jest na prawdę sporo.
Twoje doświadczenie i umiejętności
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- Znasz zagadnienia z zakresu SAN i STORAGE
- Posiadasz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową i macierzową (3 minimum lata)
- Posiadasz wiedzę na temat sieci SAN w oparciu o rozwiązania CISCO
- Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie konfiguracji i zarządzania DellEMC Symmetrix w szczególności VAMX/VMAX3
- Dobrze znasz DellEMC rodziny VNX/VG8, eNAS
- Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu DellEMC DataDomain
- Konfigurujesz i zarządzasz CISCO SAN przełączniki MDS, seria 9500
- Posiadasz umiejętność pracy zespołowej
- Masz dobrą organizację pracy
- Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
- Potrafisz pracować pod presją czasu
- Potrafisz rozwiązywać konflikty
- Masz umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania potrzeb Klienta wewnętrznego
Mile widziane będzie jeżeli masz:
- Wiedzę z zakresu wirtualizacji LPARs/VMWare ESX
Nasza oferta
- Możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
- Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatna opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
Jeśli zainteresowała Cię oferta wyślij dokumenty z dopiskiem ASSS/06/WR w temacie maila na
kariera@credit-agricole.pl
Zainteresowanych ofertą prosimy o dopisanie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia.”