Skocz do zawartości

gdp

Członkowie
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

gdp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Jestem w trakcie zastanawiania się nad rozwiązaniami, jakie powinienem zastosować aby stworzyć wieloosobową grę karcianą. Jako punkt odniesienia należy przyjąć jakąkolwiek grę karcianą online, np pokerstars.com (aplikacja Windows/Mac OS X), lub gryonline.wp.pl (JAVA) Założenia i problemy do rozwiązania: Gra musi być jak najbardziej uniwersalna, uruchamiana w przeglądarce, bez instalacji dodatkowych wtyczek (Flash i JAVA odpada) Gra musi być wydajna, gdyż (a jak! ;] ) liczę na sukces, czyli duże obciążenie serwera spowodowane bardzo dużą ilością prowadzonych na raz gier (uruchomionych stołów gry) Rozwiązanie problemu dwustronnej komunikacji SERWERKLIENT Hosting Jako że w grze będzie dostępna wirtualna waluta, konieczny jest wysoki poziom bezpieczeństwa Disconnect Protection A teraz pytania: Czy zastosowanie AJAX i ewentualnie HTML 5 + PHP + MySQL będzie dobrym rozwiązaniem? W jaki sposób rozwiązać problem dwustronnej komunikacji na żywo? WebSocket, Long Polling, czy zwyczajne odświeżanie co 1 sekundę? Wiadomo że docelowo, wraz ze wzrostem popularności trzeba będzie zainwestować w wydajne maszyny. Lecz na początek i pierwszy okres rozruchowy na czym to odpalić? W jaki sposób wykrywać rozłączenie gracza, tak aby można było mu doliczyć dodatkowy czas na akcję w grze? Będę bardzo wdzięczny za wzięcie udziału w dyskusji, odpowiedź na powyższe pytania, oraz być może inne sugestie, o których nie pomyślałem. Jako, że brakuje mi trochę umiejętności, będę poszukiwał osoby do współpracy przy projekcie, tak że również potencjalnych zainteresowanych zapraszam. Pozdrawiam! :)
×
×
  • Utwórz nowe...