Skocz do zawartości

Kid

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Kid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Kid

    re

    zauważyłem z po dodaniu opcji WS_THICKFRAME MessageBox siepojawia tak jak powinien ale wtedy można zmieic rozmiar okna a to mi nie pasuje
  2. Kid

    re

    Wtedy to nawet nie będę mógł zamknąć tego okna
  3. Kid

    Problem z MessageBox

    Mam okienko: wincl.hInstance = hInst; wincl.lpszClassName = szClassName; wincl.lpfnWndProc = WinMainProc; wincl.style = CS_VREDRAW | CS_HREDRAW; wincl.cbSize = sizeof (WNDCLASSEX); wincl.hIcon = LoadIcon (hInst, "SERWER"); wincl.hIconSm = LoadIcon (hInst, "SERWER"); wincl.hCursor = LoadCursor (NULL, IDC_ARROW); wincl.lpszMenuName = NULL; wincl.cbClsExtra = 0; wincl.cbWndExtra = 0; wincl.hbrBackground = (HBRUSH) COLOR_BACKGROUND; if (!RegisterClassEx (&wincl)) return FALSE; hWinMain = CreateWindow (szClassName, "Serwer Metrona", WS_SYSMENU | WS_MINIMIZEBOX, CW_USEDEFAULT, CW_USEDEFAULT, width, height, HWND_DESKTOP, LoadMenu(hInst, MAKEINTRESOURCE(IDM_MAIN_MENU)), hInst, NULL); a do niego dodane menu ... w proceduże zdarzeń mam WM_COMMAND: ... IDM_SUBMENU: MessageBox (0, "text",text", MB_OK); break; Problem w tym że po wybraniu opcji z menu MessageBox się nie pojawia. Wyskakuje dopiero po wciśnięciu [ALT]-a lub po zamknięciu programu. Co jest nie tak? Może to mój NT znowu odstawia numery Pisze w DEV C++. Pozdrawiam.
  4. Kid

    re

    Twardy a wiesz jak sprawić żeby po wpisaniu każdej linijki kursor znalazł się na końcu textu
  5. Kid

    re

    Spoon dzięki za sprawdzenie u siebie? Gdy dzis sprawdzałem to też zadziałało, ale wczoraj były dwie kreseczki? Ale mnie to juz nie dziwi mam Win NT 4.0 i co i rusz są jakieś dziwne sytuacje>
  6. Kid

    re

    próbowałem już: \n\r ; \r\n ; \x10\x13 ; \x13\x10 - pojawiają się dwie pionowe kreski \n ; \r ; \x10 ; \x13 - pojawia się jdna pionowa kreska char ENTER = 13 pojawia sie jedna pionowa kreska itd itp TO NIE DZIAŁA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. Kid

    nowa linia w "edit"

    Mam okienko: hSKomunikat = CreateWindow ("edit", "",ES_MULTILINE WS_VSCROLL WS_VISIBLE WS_CHILD WS_BORDER , 0, 0, width - 7, height - 345, hWinMain, NULL, hInst, NULL ); i dodaje text: char cbufor[1000]; char text = "\n nowa linia" long int lWinText = GetWindowTextLength (hSKomunikat); char cBufor[lWinText + strlen (text)]; GetWindowText (hSKomunikat , cBufor, lWinText + 1); strcat (cBufor, text); SetWindowText (hwnd, cBufor); ale chcę żeby ten text był w nowej lini a dodanie "\n" wstawia mi pionową kreskę jak to zrobić?
  8. Miałem Dev C++ ver 4.9.7 i projekt Open GL. Wszystko było ok. Ale zainstalowałem Dev C++ 4.9.8 i od tego momentu przy kompilacji w/w projektu wyskakuje błąd [Linker error] undefined reference to `__gxx_personality_v0' Co jest?
  9. Kid

    Bazy danych

    ... albo jakiegoś DLL-ka z plikami nagłówkowymi ...
  10. Kid

    Bazy danych

    Macie jakiś przykład obsługi bazy danych MS Access przez C++ i API?
  11. zaqmiast CDS_FULLSCREEN wstaw 0 i też będzie chodzić u mnie tak było bo to przykład z OpenGL-a
  12. Kto mi przetłumaczy poniższy kod na C++ Public Tekstura() As Long Public Function LoadGLTexture(NazwaTex As String, KtoraTex As Byte) As Boolean 'Tutaj wczytujemy dany plik i konwertujemy na teksturę "zjadliwą" dla OpenGL Dim sFile As String Dim bmFile As BITMAPFILEHEADER Dim bmInfo As BITMAPINFOHEADER Dim bmRGB() As RGBQUAD Dim iFile As Integer Dim lImageSize As Long Dim iPixelSize As Integer Dim baImageData() As Byte 'Ustawiamy nazwę pliku sFile = App.Path & "\" & NazwaTex iFile = FreeFile Open sFile For Binary As iFile 'Odczytajmy nagłówek pliku Get #iFile, , bmFile Get #iFile, , bmInfo 'Zprawdźmy ilu kolorowa jest bitmapa If (bmInfo.biBitCount < 24) Then 'Mniej niż 24bity (16777215) koloruff, przypiszmy ten fakt do odpowiedniej zmiennej ReDim bmRGB(bmInfo.biClrUsed) 'Wczytajmy tablicę kolorów Get #iFile, , bmRGB End If 'Sprawdźmy jak duża jest nasza bitmapa iPixelSize = bmInfo.biBitCount / 8 lImageSize = bmInfo.biWidth * bmInfo.biHeight * iPixelSize ReDim baImageData(lImageSize) 'Wczytajmy dane (obraz) bitmapy Get #iFile, , baImageData Close #iFile 'Stwórzmy wskaźnik dla naszej tekstury ReDim Tekstura(KtoraTex) 'Zróbmy nieco miejsca w pamięci karty graficznej dla naszej tekstury glGenTextures 1, Tekstura(KtoraTex) 'Od teraz nasza bitmapa będzie nazywała się teksturą, przepiszmy dane z pamięci RAM do VRAM glBindTexture glTexture2D, Tekstura(KtoraTex) glTexParameteri glTexture2D, tpnTextureMagFilter, GL_LINEAR 'Wybieramy skalowanie metodą GL_LINEAR glTexParameteri glTexture2D, tpnTextureMinFilter, GL_LINEAR glTexImage2D glTexture2D, 0, 3, bmInfo.biWidth, bmInfo.biHeight, _ 0, tiBGRExt, GL_UNSIGNED_BYTE, baImageData(0) 'Super! Udało nam się stworzyć teksturę LoadGLTexture = True End Function
  13. Kid

    List

    wszystkie komunikaty są wymienione w pliku winuser.h niestety bez opisu
  14. Aby zmienić rozdzielczość: DEVMODE dm; memset (&dm, 0, sizeof (dm)); dm.dmSize = sizeof (dm); dm.dmPelsWidth = width; dm.dmPelsHeight = height; dm.dmBitsPerPel = bits; dm.dmFields = DM_BITSPERPEL | DM_PELSWIDTH | DM_PELSHEIGHT; ChangeDisplaySettings (&dm, CDS_FULLSCREEN); Gdzie 'width i height' to rozdzielczość 'bits' to ilość kolorów np. wartość 24 to: 24bity a nie 24 kolory Aby przywrócić oryginalne ustawienia: ChangeDisplaySettings (NULL, 0);
  15. Kid

    ShowCursor(...) pod Win NT

    temat mówi sam za siebie Jest jakiś sposób na schowanie/pokazania kursora pod systemem Win NT?
×
×
  • Utwórz nowe...