Skocz do zawartości

Legacy

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Legacy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Legacy

    OpenGLTextury

    glBegin(GL_QUADS); glTexCoord2f(0.0f, 0.0f); glVertex3f(-1.0f, -1.0f, 1.0f); glTexCoord2f(1.0f, 0.0f); glVertex3f( 1.0f, -1.0f, 1.0f); glTexCoord2f(1.0f, 1.0f); glVertex3f( 1.0f, 1.0f, 1.0f); glEnd(); dołożyłem i dalej nie nakłada sie bitmapa tylko jest zwykły trójkąt o bierzącym kolorze
  2. Legacy

    Button

    jest tak: IDD_ABOUT DIALOG DISCARDABLE 22, 17, 76, 194 STYLE WS_VISIBLE | WS_CAPTION | WS_SYSMENU FONT 10, "MS Shell Dlg" BEGIN DEFPUSHBUTTON "Kolory",ID_BUT,10,5,30,15 WS_TABSTOP,3,165,70,20 END no i to jest ok a jeżeli buttona połażę normalnie tu:(czyli obok) DEFPUSHBUTTON "Kolory",ID_BUT,10,5,30,15 to generuje błąd , w sumie w pliku zasobów nic więcej niemam...
  3. Legacy

    Przyciski i zasoby

    Czemu jeśli na oknie modalnym dam przycisk w ten sposób?? (w menu zasobów)?? DEFPUSHBUTTON "Kolory",ID_BUT,10,5,30,15 jest wszystko ok ale jesli wstawie ten przycisk na formie bezpośrednio w ten sam sposób mam taki błąd: Compiling resources... C:\Documents and Settings\aaa\Pulpit\rysowanie\rysowanie.rc (119): error RC2135 : file not found: 103 Error executing rc.exe. nie rozumiem może ktoś mi wytłumaczy...
  4. Legacy

    OpenGLTextury

    Nie wiem czemu ale textura po wywołaniu tej funkcji nie nakłada sie na ten czworokąt może ktoś powie co zrobić zeby textura sie tam znalazła??? a oto i funkcja:: void textura(void) { AUX_RGBImageRec *text[1]; text[0]=auxDIBImageLoad("im.bmp"); glGenTextures(1, &texture[0]); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[0]); glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, 3, text[0]->sizeX, text[0]->sizeY, 0, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE,text[0]->data); glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR); glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[0]); glEnable(GL_TEXTURE_2D); glBegin(GL_QUADS); glVertex3f(0.20,0.30,0.40); glVertex3f(0.70,0.80,0.90); glVertex3f(0.70,-0.90,0.90); glVertex3f(-0.70,-0.90,0.90); glEnd(); auxSwapBuffers(); glFlush(); }
  5. Legacy

    List

    Tam nic nie ma żadnych komunikatów
  6. Legacy

    List

    Ale jaki jest adres tej strony?
  7. Legacy

    Komunikaty

    Może ktoś wie gdzie jest dobrze opisana funkcja Message(... a wraz z nią komunikaty bo skąd ja mogę wiedzieć jaki komunikat wysyłać do jakiego okna i co on robi... Jakie używac makra ??? pierwsze i drugie??? zupełnie nigdzie o tym nie ma ,czasami tylko sie pojawi coś jakiś komunikat z wytłumaczeniem że tak ma być a nie inaczej...
  8. Legacy

    List

    Czeee znalazłem błąd i już dziala a nawet dobrze, Mam tylko pytanie co zyskam używając C zamiast C++
  9. Legacy

    Control

    NNo to jest jeszcze bardziej dziwne, bo zobacz sobie na stronie 471 Petzolda , jest przykład z oknem niemodalnym i zdefiniowana jest kontrolka tak dokładnie napiszę: CONTROL "OK" , IDOK, "EllipPush" ,WS_GROUP | WS_TABSTOP ,73,79,32,14 i działa ja wpisuję identycznie kompiluję w Visualu i nie działa a co ciekawsze jak wpiszę to w pliku z rozszerzeniem c a nie cpp to też dziala i kontrolkę i okno widać, więc może ma wpływ na to język C lub C++???
  10. Legacy

    Control

    W sumie to jest dziwne bardzo bo po: 1 zarejestrowałem klasę okienka kontrol: wndclass.style = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW ; wndclass.lpfnWndProc = EllipPushWndProc ; wndclass.cbClsExtra = 0 ; wndclass.cbWndExtra = 0 ; wndclass.hInstance = hInstance ; wndclass.hIcon = NULL ; wndclass.hCursor = LoadCursor (NULL, IDC_ARROW) ; wndclass.hbrBackground = (HBRUSH) (COLOR_BTNFACE + 1) ; wndclass.lpszMenuName = NULL ; wndclass.lpszClassName = TEXT ("EllipPush") ; RegisterClassEx(&wndclass) ; Potem stworzyłem okienko w WM_CREATE DialogBox(hInst, (LPCTSTR)IDD_ABOUTBOX, hWnd, (DLGPROC)About); dołączyłem do okna i do klasy okienka funkcje obsługi: BOOL CALLBACK AboutDlgProc (HWND, UINT, WPARAM, LPARAM) ; LRESULT CALLBACK EllipPushWndProc (HWND, UINT, WPARAM, LPARAM) ; w zasobach stworzyłem: IDD_ABOUTBOX DIALOG DISCARDABLE 22, 17, 230, 75 STYLE DS_MODALFRAME | WS_CAPTION | WS_SYSMENU CAPTION "About" FONT 8, "System" BEGIN CONTROL "OK",ID_IDOK,"EllipPush",WS_GROUP | WS_TABSTOP,3,9,32,14 DEFPUSHBUTTON "OK",IDOK,195,6,30,11,WS_GROUP END Jak zasłonie(usunę) kontrolkę to okno modalne lub niemodalne to nie ma znaczenia się pojawia ze zwykłym buttonem i jest ok jak natomiast wstawię kontrolkę to okno się wogole niepojawia;;; a najdziwniejsze jest to że jeżeli plik źródłowy jest robiony w zwykłym c jest wtedy ok jak jest to w C++ okno znika;;; dla mnie to baaardzo dziwne Czemu zarejestrowana kontrolka z funkcją obsługi wpływa na zniknięcie okienka????
  11. Legacy

    List

    Suwak to nazwa klasy okienka które wcześniej sobie zarejestrowalem i dodalem funkcję obsługi do niego więc chyba powinno działac nie...
  12. Legacy

    List

    Dobrze ale gdzie mam to okno niemodalne wywołac wywołuję go w WM_CREATE (formy) i dodaję funkcję obsługi ale jak zlikwiduję kontrolkę CONTROL to okno się wyświetla a jak jest kontrolka to okna nie ma dobre co
  13. Legacy

    Przeźroczystość

    Jak się realizuje stopień przeźroczystości pióra lub pędzla
  14. Legacy

    Control

    :( Czemu jak dam do zasobów kontrolkę : CONTROL IDD_ABOUTBOX DIALOG DISCARDABLE 22, 17, 76, 194 STYLE WS_CHILD | WS_VISIBLE | WS_CAPTION | WS_SYSMENU FONT 5, "System" FONT 10, "MS Shell Dlg" BEGIN CONTROL "OK" , IDOK, "suwak", WS_GROUP | WS_TABSTOP,10,165,30,10 END (Jak widać ta kontrolka leży na okienku niemodalnym) To całe okno niemodalne znika Zostaje tylko Forma??? Kompilacja przebiega pomyślnie a jak dam zwykłego buttona to wszystko jest ok Tylko przy kontrolce coś się sypie??? Pomocy!!!
×
×
  • Utwórz nowe...