Skocz do zawartości

Menu i INSERTMENUITEM


Prochor

Recommended Posts

BOOL WINAPI InsertMenuItem(

HMENU hMenu, //uchwyt do menu do którego ma być dodany nowy item
UINT uItem, //oznacza pozycje nowego itema, lub jego numer id
BOOL fByPosition, //true - uItem oznacza pozycje, false - uItem oznacza numer id,
LPMENUITEMINFO lpmi //wskaźnik do struktury określającej menu
);

struktura określająca menu:

cbSize - rozmiar struktury;
fMask - określa co ma zostać ustawione...w helpie masz wypisane wszystki flagi..
fType - typ itema...np...bitmapa..string
fState - stan...grayed..itp
wId - identyfiaktor
hSubMenu - czyli uchwyt do menu, które ma być rozwinięte po najechaniu na itema...
hbmpChecked - uchwyt do bitmapy, która reprezentuje stan wybrany tema...
hbmpInchecked - to co wyżej z małą różnicą
dwTypeData - tekst na itemie...
cch - rozmiar tekstu (jeśli wybran MFT_STRING)...

I to cała filozofia...wypełniasz odpowiednio te pola...i podajesz jako parametr do funkcji...btw: cały tekst pochodzi z helpa...jak masz jakieś pytania to wal śmiało...jednak wszystko masz w helpie...
(chyba zaraz dodam ten opis do słownika ;))

pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś zawartość bez formatowania.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...