Nemo Napisano Marzec 3, 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Marzec 3, 2019 Jest jakis sposb aby dodać do EXEka jakiegos 24bitowego BMPeka i żeby potem z niego skorzystać w programie?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Law Napisano Marzec 4, 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano Marzec 4, 2019 Dołączyć res'ka z bitmapą do programu, a potem BitmapHandle:=LoadBitmap(HInstance, 'Nazwa_zasobu'); Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nemo Napisano Marzec 4, 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Marzec 4, 2019 Pytanie brzmi jak zrobic tego RESka ?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omega Napisano Marzec 5, 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano Marzec 5, 2019 Tez mialem kiedys ten problem, bo ze zwyklego programu nie moglem. Tak wiec trzeb autworzyc plik *.rc i wpisac np. cos takiego: nazwa_zasobu BITMAP "nazwa_bitmapy.bmp" Nastepnie trzeb to skompilowac odpowiednim programem do pliku *.res. Ja wykonalem to programem obslugiwanym z konsoli: Brcc32.exe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nemo Napisano Marzec 5, 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Marzec 5, 2019 Dzieki Twardy o to mi właśnie chodziło. Kiedyś to miałem przykład napisany jak to zorbićw Delphim no ale odkad dysk sie spalil wiele rzeczy nie mam i nie wszystko pamietam. ps Ja chyba popadam w paranoje z tym spalonym dyskiem. Kiedys to myslalem sobei ze jak mi sie zwali ten dysk to chyba poderzne sobie żyly - no ale teraz chyba sie nawet ciesze bo mam nowego kompa i porzadek na dysku :/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.