Law Napisano Grudzień 9, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 9, 2018 Ale tu o tych bitmapach. No to chodzi o to, żeby wczytać bmpa, żeby zastąpić biały kolor przezroczystym. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omega Napisano Grudzień 9, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 9, 2018 Wystarczy odmalowac poprzez bitblt, z tym, ze na koncu dac parametr SRCAND - kopiuje obraz za wyjatkiem bialych kolorow, czyli tam gdzi biale to bedzie spod. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Law Napisano Grudzień 10, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 10, 2018 Faktycznie działa! Teraz nie ma koloru białego... i czarnego, szarego, czerwonego i innych. Ja to robię przez funkcję StretchBlt, ale to chyba nie powinno robić różnicy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omega Napisano Grudzień 10, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 10, 2018 Czekasz na odpowiedz? Stary zastanow sie albo czasami skorzystaj z pliku pomocy typu win32.hlp. Jezeli nie masz to ci moge przyslac. Musisz wiedziec, ze jak do kontekstow przypiszesz przed operacja bitblt z parametrem SRCAND inny kolor pedzla niz jest standardowy to moga sie zamienic kolory, ktore beda "przeswitujace". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Law Napisano Grudzień 11, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 11, 2018 Win32?? Zawsze tam zaglądam w pierwszej kolejności, kolora pędzla nie zmieniałem, sam nie wiem co jest źle... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Law Napisano Grudzień 12, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 12, 2018 Spróbowałem napisać inny program, po wielu eksperymentach wiem tyle: Wniosek 1: po zmianie tła na białe i użyciu SRCAND wszystko jest dobrze Wniosek 2: po zmianie tła na czarne i użyciu MERGEPAINT wszystko jest dobrze Wniosek 3: w odwrotnych kombinacjach nic nie widać Wniosek 4: po zmianie tła na różowy i użyciu MERGEPAINT i SRCAND kolory są różowiate Wniosek 5: jest źle, pomóżcie mi...:( tu jest kod DC:=BeginPaint(Handle, Paint); BMP:=LoadImage(0, 'snajpra.bmp', IMAGE_BITMAP, 0, 0, LR_DEFAULTSIZE or LR_LOADFROMFILE or LR_LOADTRANSPARENT); BMPDC:=CreateCompatibleDC(DC); SelectObject(BMPDC, BMP); StretchBlt(DC, 0, 10, 150, 150, BMPDC, 0, 0, 60, 60, SRCAND); EndPaint(DC, Paint); Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Law Napisano Grudzień 13, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Grudzień 13, 2018 Dobra, wymyśliłem, że mogę stworzyć pod starą bitmapą tą samą tylko samaskowaną. Niestety nie idzie mi z funkcją MaskBlt:( Pomożecie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.