Proxy Napisano Lipiec 23, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 23, 2018 Witam Jelsi mozna chcialem prosic o pomoc ,jak wskazuje tytul posta problem zwiazany jest z tekstem ktory w moim programie jest wyswietlany .Wiec przechodzac do konkretow ,chcialbym napisac funkcje ktora bedzie wypisywala tekst (jej tresc juz posiadam ) ,ktora bedzie sie wywolywa po wcisnieciu butona ,funkcja faktycznie wypisuje tekst ,ale gdy tylko ekran zostanie odsierzony caly tekst sie traci .Moje pytanie brzmi czy idzie (pewie idzie tylko moj poziom wiedzy jest zbyt maly) napisac ta funkcje tak aby tekst byl na ekranie po kazdym odswierzeniu a znikal dopiero gdy przejde do kolejnego nowego ekranu w moim programie ?? Jelsi to mozliwe to prosze o w miare mozliwosci szybka odpowiedz ,sory ze prozsze o szybka odpowiedz ale pisze program na zalke a czasu zostalo niewile zeby nie powiedziec malo . Z gory dziekuje bardzo i pozdrawiam kyjo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nemo Napisano Lipiec 23, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 23, 2018 Chodzi ci o WInAPI, tak? Jeśli tak to robisz to mniewiecej tak: tworzysz sobie dwie zmienen globalne: char *text; bool ok; w WM_CREATE ustawiasz ok = false; a w text dajesz tam swoj text; i jak naciśniesz Button to zrób zeby ok = true; i daj InvalidateRect(hWnd, NULL, true); (mozliwe ze zdupilem ta funkcje ale w helpie jest ospiana - wymusza odswierzenie okna) potem oblugujesz komunikat WM_PAINT: if(ok) //jezeli ok=true to odmaluj text { HDC hdc; PAINTSTRUCT ps; RECT rc; hdc = BeginPaint( hWnd, &ps ); SetRect(&rc, 0, 0, xPrawy, yDół); DrawText(hdc, text, -1, &rc, DT_CENTER); EndPaint(hWnd, &ps); } A tak wogole to wystarczy przeczytac pare lekcji ze strony www.winapi.org i bedzie wszystko jasne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.