Gucio Napisano Lipiec 17, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 17, 2018 Witam. Mam dosc prozaiczny problem. Mianowicie nie moge do zasobow dodac pliczku wave. Wszystko jest ok. w kompilatorach typu Dev C++, RSXNTDJ, ale co jest z lcc-win32? Klepie standardowe: NAZWAZASOBU WAVE "Nazwa.Pliku" i nic. Nie ma bledu, a w zasobach wave'a brak. Leprze jest to, ze gdy podam scieszke do nieistniejacego pliku to mam blad i kompilacja zostaje przerwana. Probowalem kompilowac zasoby innymi narzedziami, ale lcc nie moze takich plikow odczytac i kicha. Ktos wie co z tym fantem zrobic? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omega Napisano Lipiec 17, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 17, 2018 Nie wiem czemu Ci sie nie skompilowało. Ja zrobilem i dziala. Może źle wpisałeś komende programu kompilacyjnego. Spróbuj tak: BRCC32 -foPlikWynikowy.res PlikWejsciowy.rc Oczywiście nie jest to pewnie kompilator zasobów ten, który ty używasz. Ale być może ma podobne opcje kompilacji i dlatego podaje je z kompilatora zasobów od borlanda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio Napisano Lipiec 20, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 20, 2018 Niestety w lcc kompilator zasobow jest inny i moim zdaniem nie dziala tak jak nalezy. Ale to tylko moje zdanie i mam nadziej, ze ktos go ujazmil i poda mi, to zapewne proste, rozwiazane. Z gory dzieki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buRn Napisano Lipiec 20, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 20, 2018 A jak się dodaje pliki wav do zasobów w VC++ ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio Napisano Lipiec 29, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Lipiec 29, 2018 Najpierw pliczek .rc: WaveName RCDATA "Path\\to\\sound.wav" Następnie funkcyjka: int PlayRcSound (HINSTANCE hInst, LPCTSTR lpszSndName) { HRSRC hr; HGLOBAL hg; LPVOID lpSndData; hr = FindResource (hInst, lpszSndName, RT_RCDATA); if (hr != NULL) { hg = LoadResource (hInst, hr); if (hg != NULL) { lpSndData = LockResource (hg); if (lpSndData != NULL) { return PlaySound((LPCTSTR)lpSndData, NULL, SND_MEMORY | SND_ASYNC); } } } return FALSE; } i wszystko gra jak nalezy, poza tym, ze max rozmiar pliku dodanego do RCDATA (przynajmniej w lcc-win32) oscyluje ok. 70KB. Podobnie mozna dodac text i wszystkie inne badyjany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.