Enigma Napisano Kwiecień 23, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Kwiecień 23, 2018 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spoon Napisano Maj 14, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 14, 2018 Po pierwsze - ekran odświeżasz w każdej klatce, a tekst rysujesz tylko w komunikacie WM_PAINT więc i tak go nie zobaczysz. Po drugie - tak się nie robi :) jeśli korzystasz z OpenGL to nie używaj GDI bo się wszystko może popie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enigma Napisano Maj 25, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 25, 2018 No właśnie. Jak wyświetlać tekst w opengl. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Freak Napisano Maj 26, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 26, 2018 To nie jest wcale takie proste. Musisz zrobić sobie teksture na której będą wszystkie litery i potem dla każdej litery stworzyć kwadrat( GL_QUADS) i nałożyć na niego odpowiedni fragment obrazka. Każdy quad musi być renderowany z odpowiednimi opcjami przeźroczystości (glEnable( GL_BLEND ) tak żeby nie było widać czarnego tła wokół liter. Przy okazji ja mam pytanie do ciebie.Co to jest to #define WIN32_LEAN_AND_MEAN Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Generał Napisano Maj 26, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 26, 2018 Spoon napisał: Przy okazji ja mam pytanie do ciebie.Co to jest to #define WIN32_LEAN_AND_MEAN Odchudza wielkość wynikowego exe...powoduje nie włączanie niektórych zbędnych bibliotek jeżeli nie są one wymagane...ale powiem szczerze ,że nie zauważyłem róznicy w wielkości... A co się tyczy literek i OpenGL to zajrzyj na strone NeHe Były kursy na ten temat Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.