Enigma Napisano Styczeń 17, 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 17, 2018 Pisze pod winapi przy uzyciu opengl iprogram: bcb :) I mam fragment kodu (który jest w każdym programie pod api windows ) a) case WM_KEYDOWN: switch (wParam) { case VK_ESCAPE: PostQuitMessage(0); return 0; } b) i funkce : void demo(HDC bufor){ glEnable( GL_TEXTURE_2D ); glEnable(GL_BLEND); [...] /* jest tutaj inicjalizacja p_lewa i petla=true i fragment kodu nie do udostępnienioa */ while(petla){ if (PeekMessage (&msg, NULL, 0, 0, PM_REMOVE)) { switch (msg.message){ case WM_QUIT: petla=false; break; case WM_KEYDOWN: switch(msg.wParam){ case VK_LEFT: p_lewa=true; break; case VK_RIGHT: p_prawa=true; break; case VK_END:p_kop=true; break; case VK_HOME:p_piesc=true; break; } if (p_lewa) { postacie info; info.parametry("lewo"); } } } } } c) I inicjalizacje funkcji: /************************** * Function Declarations * **************************/ LRESULT CALLBACK WndProc (HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam); void EnableOpenGL (HWND hWnd, HDC *hDC, HGLRC *hRC); void DisableOpenGL (HWND hWnd, HDC hDC, HGLRC hRC); int numertekstury=0; void tekstura(AnsiString path); void demo(HDC bufor); I nie działają klawisze. Może trzeba gdzieś jeszcze wywołać tą funkcje ?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cowboy Napisano Styczeń 19, 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 19, 2018 ja widze blad taki: jest: ...switch(wParam)... a powinno byc: ...switch(LOWORD(wParam))... Numer klawisza jest zapisywany w nizszym slowie jak widac 8) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.