Skocz do zawartości

Kubik

Członkowie
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Kubik

  1. Teoretycznie tak, ale nie mam o tym bladego pojęcia.

    Natknąłem się na bibliotekę FreeGLUT i jej funkcję glutMainLoopEvents(), która powinna pozwalać na przerwanie głównej pętli OpenGL.

    I tutaj mam pytanie do osób, które kiedyś pracowały na tej bibliotece: będzie możliwe umieszczenie kodu OpenGL z tą funkcją w głównej pętli mojego programu (czyli tej for(;;)) tak aby przy każdym jej przejściu wykonywało się jedno przejście GLUT'a? 

    Narazie nie mogę tego przetestować samodzielnie, ponieważ nie mogę uruchomić FreeGLUT'a, jakieś błędy z linkowaniem lub czymś podobnym...

  2. Jestem tutaj nowy, więc witam wszystkich! ;)

    Jestem raczej początkującym programistą i pracuję teraz nad dość ciekawą, ale nieco przerastającą mnie aplikacją z wykorzystaniem bibliotek OpenCV i OpenGL. Program uruchamia kamerkę internetową, nastepnie dzięki algorytmowi Lucas-Kanade użytkownik zaznacza punkty jakie mają być śledzone i w drugim oknie ma być wyświetlony bardzo prosty szkielet postaci narysowany w OpenGL. Problem polega na tym, że ów algorytm działa w pętli nieskończonej co za chwilę pokażę, a GLUT robi to samo (glutMainLoop();). Dlatego, w zależności od kolejności uruchamiania, działa jedno, albo drugie. Aktualnie mam tylko rysowanie przykładowej figury geometrycznej, a nie całej postaci, ale to nie jest istotne w tym momencie. Kod wygląda następująco:

    http://wklejaj.pl/moixRqLXjgXX

    Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak wyjść z tego problemu? Aktualnie szukam różnych rozwiązań, ale jeszcze niczego konkretnego sam nie wymyśliłem...

×
×
  • Utwórz nowe...