Jestem tutaj nowy, więc witam wszystkich!
Jestem raczej początkującym programistą i pracuję teraz nad dość ciekawą, ale nieco przerastającą mnie aplikacją z wykorzystaniem bibliotek OpenCV i OpenGL. Program uruchamia kamerkę internetową, nastepnie dzięki algorytmowi Lucas-Kanade użytkownik zaznacza punkty jakie mają być śledzone i w drugim oknie ma być wyświetlony bardzo prosty szkielet postaci narysowany w OpenGL. Problem polega na tym, że ów algorytm działa w pętli nieskończonej co za chwilę pokażę, a GLUT robi to samo (glutMainLoop();). Dlatego, w zależności od kolejności uruchamiania, działa jedno, albo drugie. Aktualnie mam tylko rysowanie przykładowej figury geometrycznej, a nie całej postaci, ale to nie jest istotne w tym momencie. Kod wygląda następująco:
http://wklejaj.pl/moixRqLXjgXX
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak wyjść z tego problemu? Aktualnie szukam różnych rozwiązań, ale jeszcze niczego konkretnego sam nie wymyśliłem...