Skocz do zawartości

Urizen

Członkowie
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Urizen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. W poniedziałki, środy i piątki dajesz 2 spacje. W pozostałe dni 4. Chyba, że akurat wypada rok przestępny to na odwrót. Jest tu jakiś moderator?
  2. Swoją drogą, zastanawiam się, czy to forum jest już martwe, czy jak?
  3. Co ma do tego IDE? Wystarczy klasie przypisać dany pakiet przez package jakiśPakiet;class MojaKlasa{ ... } a potem ją w razie potrzeby z tego pakietu importować. import jakiśPakiet.MojaKlasa;
  4. Witam. Czy ktoś mi może wyjaśnić co jest nie tak z następującym kodem: (48<mouseX && mouseX<60) && (48<mouseY && mouseY<60) ? g.fillOval(48, 48, 12, 12) : g.fillOval(50, 50, 8, 8); wiem, że to coś z koniunkcją w wyrażeniu ale o co dokładnie chodzi? Zastąpiłem to wyrażenie następującą konstrukcją: if(mouseX<60&&mouseX>48){ if(48<mouseY && mouseY<60) { g.fillOval(48, 48, 12, 12); }else g.fillOval(50, 50, 8, 8); }else g.fillOval(50, 50, 8, 8); w tym wypadku działa, choć jest mniej elegancko. I jeszcze pytanie: czy można jakoś efektywniej sprawdzić czy dana zmienna liczbowa zawiera się w danych granicach? Bo takie coś raczej nie przejdzie :D : if(48<mouse<60) {...}
×
×
  • Utwórz nowe...