Skocz do zawartości

Chaos

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Chaos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Chaos

    double buffering w gdi

    dzieki za cierpliwosc tym razem umieszcze kawalek kodu: invoke CreateCompatibleDC ,hDC mov memDC,eax invoke SelectObject ,memDC, hBmp mov oldDC,eax invoke CreateCompatibleDC ,hDC mov memDC2,eax invoke CreateCompatibleBitmap,hDC,450,450 mov hBmp2,eax invoke SelectObject ,memDC2, hBmp2 mov oldDC2,eax invoke BitBlt ,memDC2,x,300, 48, 48, memDC,0,0, SRCCOPY invoke BitBlt ,memDC2,y,200, 48, 48, memDC,0,0, SRCCOPY invoke BitBlt ,memDC2,180,z, 48, 48, memDC,0,0, SRCCOPY invoke BitBlt,hDC,0,0,450,450,memDC2,0,0,SRCCOPY i cala sprawa sprowadza sie do tego ze chce wyswietlac kilka(nascie) bitmap w ruchu i wszystko to strasznie miga i nie wiem jak sobie z tym poradzic :? pozdrawiam
  2. Chaos

    double buffering w gdi

    dzieki za odpowiedz wlasnie tak to robilem ale chcialem w ten sposob wyswietlac bitmapy tzn kopiowac je do drugiego bufora a pozniej jako calos do pierwszego i nie wiem czy tak mozna a jak nie to czy sa jakies sposoby jak to zrobic i zalezy mi zeby to nie bylo skaplikowane bo potrzebuje tego do prpgramu w asemblerze pod win jezeli ktos moze to interesuja mnie fragmenty kodu ja to zrobic dzieki pozdrawiam
  3. Chaos

    double buffering w gdi

    problem juz byl poruszony na forum ale nie bylo w nim konkretnego przykladu (chodzi mi o kawalek kodu) jak to sie robi bo nie zabardzo mi to wychodzi i nie wiem gdzie robie blad z gory dzieki
×
×
  • Utwórz nowe...