Skocz do zawartości

Saber

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Saber's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, ale: 1. Jak wymusić wysłanie WM_PAINT, skoro muszę to umieścić w WinProc, pod WM_LMBUTTONDOWN? 2. Co to jest WS_SETFOCUS?
  2. Hej! Mój problem jest taki: potrzebuję wykonać w oknie kilka elementów o kształcie, dajmy na to prostokąta, które, po kliknięciu w nie, wykonają konkretną czynność (w tym przypadku ma się zmienić ich wygląd), ale musi się dać przechodzić między nimi za pomocą klawiatury - takie coś na kształt "menu". Próbowałem za pomocą WM_LBUTTONDOWN, a później odczytywania współrzędnych myszy -bla blabla - czasochłonne, brzydkie rozwiązanie, które na dodatek nie działa, bo nie uwzględnia klawiatury. Myślałem co nieco o potworzeniu małych "okienek", ale: 1. Nie mogę przebrnąć przez wyrzucenie całej tej otoczki (obiekt ma być jednolity). 2. Odpada używanie klawiatury - jak tu przechodzić między tymi okienkami? W związku z powyższymi problemami, proszę Was o sugestie. Czy nie dałoby się jakoś tak skonfigurować przycisku, aby spełniał powyższe warunki?
  3. Saber

    WinMain a main

    Fakt, nie ma IDE - to kosztuje ;). Dzięki za odpowiedź, prześledzę Twoją stronę.
  4. Saber

    WinMain a main

    Witam. Jestem nowy, zarówno na tym forum jak i wświecie WINAPI. Mam do was kilka pytań, ale może zacznę od przedstawienia mojej sytuacji. Używam Borlandowskiego kompilatora C++ bodajże w wersji 5.5. Zacząłem się ostatnio bawić WINAPI i wszystko byłoby fajnie, gdyby nie fakt, że linker żąda ode mnie "external _main". Kombinowałem jak się dało, w końcu w swoim "programie" (takim prostym otwierającym okienko z ostrzeżeniem) zmieniłem WinMAin na main. Efekt: otwiera się okno dosowe, po czym wyskakuje wspomniane okienko. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Jak mu zaradzić? Z góry (i dołu) dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...