Jump to content

Mothership

Members
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral

About Mothership

  • Rank
    Newbie
  1. Od jakiegos czasu do kompilowania sowich programow uzywam Ms VC++ Toolkit 2003. Problem w tym, ze nie moge dojsc jak dolaczyc do programu plik zasobow. Czy ktos wie jak to zrobic przy pomocy tego kompilatora?
  2. Jakos mi umknelo (dla tych ktorzy tez zapomnieli) DWORD GetModuleFileName( HMODULE hModule, // handle to module to find filename for LPTSTR lpFilename, // pointer to buffer for module path DWORD nSize // size of buffer, in characters );
  3. Czy istnieje funkcja, ktora mozna uzyskac sciezke programu, ktory wywoluje ta funkcje?
  4. Torche spozniona reakcja, ale Twardy moglbys napisac mi (bardziej szczegolowo) jak takowy monitoring powinien sie odbywac? Dzieki...
  5. Mam prosbe, czy ktos wie jak przechwycic rezultat programu (uruchomienie programu z jakimis tam parametrami) uruchamianego funkcja ShellExecute() ??? Chce przechwycic to samo co bybylo napisane na konsoli jakbym uruchamial ten program wlasnie przy pomocy konsoli...
  6. Jak podzielic kontrolke Status Window na kilka czesci i jak wysylac tekst do odpowiednich jej czesci?
  7. Czy ktos zna strony szerzej opisujacej owa kontrolke (interesuje mnie C++ + WinAPI)
  8. Czy standardowa kontrolka Edit umozliwia zmiane koloru/czcionki/stylu na wybrantch czesciach tekstu - tzn. zmienic czcionke/kolor dla calej kontrolki da sie na pewno - a co z wybranymi czesciami tekstu? Bylbym wdzieczny za jakies teksty/strony traktujace o tym temacie. Dzieki!
  9. Mam problem (jak zawsze :-P) Dlaczego ponizsze rozwiazanie pewnego problemu jest bledne: Wysylam do pola jakis tekst: char odp[11] = {"cos"}; SetWindowText(hStatic, cos); teraz pobieram tekst z innego pola: char odp1[11]; GetWindowText(hEdit, odp1, sizeof(odp1)); by sprawdzic, czy wpisany jest ten sam tekst - sprawdzam tak: if (odp != odp1) // cos tam np. komunikat A meritum tego postu: dlaczego zawsze sprawdzanie konczy sie komunikatem ze teksty roznia sie, nawet jezeli tekst w Edit'cie jest taki sam?
  10. Znalazlem odpowiedz, Dla tych, ktorych trapi podobny problem zamieszczam rozwiazanie: Oczywiscie najpierw trzeba dolinkowac biblioteke: (lib)winmmm, kolejno dolaczyc plik naglowkowy: mmsystem: By wysunac okreslony naped piszemy: mciSendString("open \"F:\\\" type cdaudio alias CDRE", NULL, 0, NULL); mciSendString("Set CDRE door open wait", NULL, 0, NULL); gdzie F:\ jest podanym przez nas napedem. By zamknac ten naped wystarczy napisac: mciSendString("open \"F:\\\" type cdaudio alias CDRE", NULL, 0, NULL); mciSendString("Set CDRE door closed wait", NULL, 0, NULL);
  11. j.w. - jak wysunac okreslony naped cd; funkcja tak napisana: mciSendString("Set cdaudio door open wait", , 0, NULL); otwiera domyslny naped...
  12. Czy ktos moglby mi pomoc? - jak przechwycic komunikat o wcisnietej kombinacji klawisza przez uzytkownika? tj. program dziala w tle i w zaleznosci czy uzytkownik wcisnal jakas kmbinacje, np. [Ctrl] + [A] to program przechwycil to i dodatkowo cos zrobil, np. wyswietlil komunikat. Czy ktos zna rozwiazanie?
  13. Jak wysłać komunikat by okno się ponownie odrysowało - kombinowałem z SendMessage z treścią WM_PAINT - ale nie działa - nie chce się odrysować ponownie.
  14. 1. Jak zapisać obraz z kontekstu, tzn. cos sobie narysowałem na ekranie (GDI) i jak teraz zapisać to do pliku (dajmy na to BMP)? 2. Czy istnieje komunikat, który informuje, ze obraz "wychodzi" poza obszar malowania (w przypadku standardowych ustawieniach strktury PAINTSTRUCT - poza okno)? 3. Jak zachować obraz, który namalowałem metodą GetDC() tak by po ponownym odrysowaniu okna (np. po zminimalizowaniu) by znow widoczny - tak jak bym to malował w obsłudze komunikatów WM_PAINT?
  15. Jednak mi zalezy na obsludze scroll'a w glownym oknie - nie chce uzywac do tego nowej kontrolki ScrollBar. Czy ktos wie jak to rozwiazac?
×
×
  • Create New...