Skocz do zawartości

Catch-22

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Posty napisane przez Catch-22

  1. No wiec doszedlem do czegos takiego:

    Timer wlaczam tak-> SetTimer(OknoGl,1,1000,NULL).
    Stworzylem funkcje ktora wylacza mi timer o okreslonym identyfikatorze
    void __fastcall TOknoGl::OnTimer(UINT nIDEvent)
    {
    if (nIDEvent==1)
    {cos tam...
    KillTimer(OknoGl,1);
    }

    //w pliku .h dodalem w sekcji protected:
    protected:
    BEGIN_MESSAGE_MAP
    MESSAGE_HANDLER(WM_TIMER, UINT, OnTimer)
    END_MESSAGE_MAP(TOknoGl)

    Program sie kompiluje i kiedy ma sie juz uruchomic wyskakuje jakis blad o przepelnieniu stosu.Analogiczny problem jest tez w moim temacie
    BEGIN_MESSAGE_MAP ... jak ma być Jezeli moglbys tez zajrzec.
    Cos chyba jest nie tak z odbieraniem tych komunikatow przez system.Mam WinME - czy to ma jakies znaczenie?
    Rowniez pozdrawiam

  2. Witam
    Chcialbym aby program reagowal na nacisniecie lewego przycisku myszy.Napisalem cos takiego
    //w pliku .h
    void __fastcall OnRButtonDown(TMessage &Msg);
    protected:
    BEGIN_MESSAGE_MAP
    MESSAGE_HANDLER(WM_RBUTTONDOWN, TMessage, OnRButtonDown)
    END_MESSAGE_MAP(TZwrotnica)
    //w pliku .cpp
    void __fastcall TZwrotnica::OnRButtonDown(TMessage &Msg)
    {
    if (Msg.LParam==WM_RBUTTONDOWN)
    {
    Zwrotnica->Close();
    }
    Program sie kompiluje i kiedy ma sie juz uruchomic wyswietla jakis komunikat o przepelnieniu stosu. O co chodzi? Czy cos jest tu żle?

  3. Czesc

    Czy ktos wiem jaki moze byc powod zwracania przez SetTimer wartosci 0.
    Wszystko wydaje sie byc dobrze wpisane i nawet sie kompiluje.
    Co wpisac do funkcji SetTimer jako uchwyt okna? Czy jest to nazwa mojego okno na gorze w pasku czy klasa okna ( class TOknoGl: public TForm - w tym pryzpadku 'OknoGl' ).

    Pozdrawiam

  4. Witam
    To znowu ja i kolejny moj problem a mianowicei:
    Mam w oknie glownym 7 zwrotnic. Po nacisnieciu na kazda z nich pojawia mi sie okno Zwrotnica (ShowModal) z dostepnymi funkcjami np. plus, minus, utwierdzenie, rozprucie itd.
    Problem polega na zapamietaniu odpowienich ustawien dla kazdej zwrotnicy z osobna. Wiem ze Visual C++ wyglada to jakos tak:
    void COsahDlg::On7()
    {if(dyzur==1)
    {
    theApp.wynik=13;
    theApp.numer_zw = 6;
    ZwrotniceDlg dlgZwrotnica7; \
    int res = dlgZwrotnica7.DoModal();
    / to chyba jest najwazniejsze
    switch (theApp.wynik)
    Dzieki z gory i pozdrawiam

  5. Witam
    //Do wlaczenia timera sluzy chyba funkcja SetTimer. wpisuje do kodu wiec:

    SetTimer(OknoGl,1,1000,NULL);

    //Druda wartosc to nIDEvent czyli 1 ?
    //Umiescilem rowniez cos takiego (plik cpp)
    //------------
    void __fastcall TOknoGl::OnTimer(UINT nIDEvent)
    { if (nIDEvent==1)
    {
    Okienko->Close();
    KillTimer(1);
    }
    //----------------------
    //Czy oznacza to ze program po wlaczeniu Timera 1, po ulywie 1
    //sekundy zamknie okno Okienko?Czy tak powinno byc?
    //Chcialbym aby tak bylo.
    //Dodalem rowniez w (pliku .h)
    void __fastcall OnTimer(UINT nIDEvent);

    //Wszystko kompiluje sie bez zadnych bledow. Czy trzeba jeszcze cos dodac lub zadeklarowac.
    Dzieki. Pozdrawiam.

×
×
  • Utwórz nowe...