pawel77 Napisano Maj 16, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 16, 2017 Witam Pracuje w niedużej firmie (około 60 osób) i zostałem wyznaczony do tego aby wybrać jakiś program, który usprawniłby pracę ludzi. Sprawa wygląda tak, że powoływane są do życia projekty, za które odpowiadają konkretne osoby. Te osoby same sobie dobierają do pomocy pracowników, jeśli ich potrzebują (ich kompetencji). Jednak ludzie się często skarżą na to, że nie wyrabiają się w czasie, bo ich udział jest wymagany w kilku projektach jednocześnie. Pomysłów do realizacji jest coraz więcej i nie ma jak zweryfikować kto kiedy jest wolny, a kto zajęty. Dlatego czy ktoś z was mógłby mi polecić jakiś program do zarządzania czasem ludzi? Najlepiej gdyby dawał możliwość na powrzucanie do niego tych wszystkich powymyślanych projektów, zdefiniowania zadań w czasie i przypisania do nich odpowiednich ludzi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majaa Napisano Maj 22, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 22, 2017 Cześć! Ja polecam Tobie PM Compass. Używamy go w firmie od jakiś 3 lat i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Dzięki temu programowi można przypisać konkretną osobę do zadania, napisać ile jej to zajmie (by inni ludzie wiedzieli, że w tym czasie je zajęta), wypisać wszystkie zadania do realizacji. Ma również dużo innych funkcji Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.