vlvv Napisano wczoraj o 12:35 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 12:35 W firmie obsługujemy lokalne Active Directory i Exchange 2019 (ok. 90 użytkowników). Zespół IT jest jednoosobowy, a awarie Exchange zaczynają być krytyczne. Czy ma sens przerzucić administrację tej części infrastruktury na zewnątrz? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddy Napisano 7 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 7 godzin temu Tak, szczególnie Exchange potrafi generować problemy wymagające szybkiej reakcji (konsola ECP, transport, certyfikaty). Przy 90 userach to już wystarczająco duże środowisko, by korzystać z helpdesku z doświadczeniem w MS stacku. W modelu hybrydowym można zostawić user provisioning u siebie, a awarie i aktualizacje delegować Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.