vlvv Napisano Maj 14 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 14 W firmie obsługujemy lokalne Active Directory i Exchange 2019 (ok. 90 użytkowników). Zespół IT jest jednoosobowy, a awarie Exchange zaczynają być krytyczne. Czy ma sens przerzucić administrację tej części infrastruktury na zewnątrz? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddy Napisano Maj 15 Zgłoś Udostępnij Napisano Maj 15 (edytowany) Tak, szczególnie Exchange potrafi generować problemy wymagające szybkiej reakcji (konsola ECP, transport, certyfikaty). Przy 90 userach to już wystarczająco duże środowisko, by korzystać z helpdesku z doświadczeniem w MS stacku. W modelu hybrydowym można zostawić user provisioning u siebie, a awarie i aktualizacje delegować. Na https://itsky.cloud/cart/support-it/ mają opcję administrowania serwerami z Exchange i AD – warto zapytać, czy oferują też audyt konfiguracji na wejściu. Edytowano Maj 20 przez ddy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.