ddy Napisano Styczeń 30 Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 30 Coraz więcej ludzi wchodzi w private label i trochę się obawiam, że rynek już się nasycił. Jakie są sposoby na to, żeby się wyróżnić i nie skończyć jako kolejny sklep z tym samym produktem, co wszyscy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heronomie Napisano Styczeń 30 Zgłoś Udostępnij Napisano Styczeń 30 Masz rację, że konkurencja jest duża, ale to nie znaczy, że nie da się przebić. Kluczowe jest znalezienie odpowiedniego produktu i unikalnego USP (Unique Selling Proposition). Możesz postawić na lepszą jakość, ciekawszy design, dodatkowe funkcjonalności albo po prostu lepszy marketing. Ludzie kupują emocjami, więc dobra strategia brandingowa może zrobić robotę. No i obsługa klienta – jeśli dopniesz to na ostatni guzik i zapewnisz dobrą komunikację, zwroty itp., to masz większe szanse na sukces. No i pamiętaj, że dobry research to podstawa – warto się w to wgłębic Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.