-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Kalendarz
Articles
Pliki
Posty napisane przez Dr QUestion
-
-
Cześć,
Mam pytanie odnośnie tworzenia pokoi dla gier multiplayer. Na jakiej zasadzie to działa? W google nie mogę za wiele na ten temat znaleźć chyba uważają, że to proste i nie trzeba tego wyjaśniać. Doszedłem do tego, że generuję unikatowy adres url mniejwięcej taki /game/id. Teraz w nodzie wiem, że istnieje coś takiego /game/:id i z tego również korzystam. Dzięki czemu mam pozornie dwa osobne adresy. Jednak gdy ktoś coś zrobi pod adresem /game/1 okazuje się, że zmiany widać również pod /game/2. Chciałbym to tak wykorzystać aby jednak tych zmian nie było bo mają to być dwie osobne gry. -
Cześć,
Mam pytanie odnośnie tworzenia pokoi dla gier multiplayer. Na jakiej zasadzie to działa? W google nie mogę za wiele na ten temat znaleźć chyba uważają, że to proste i nie trzeba tego wyjaśniać. Doszedłem do tego, że generuję unikatowy adres url mniejwięcej taki /game/id. Teraz w nodzie wiem, że istnieje coś takiego /game/:id i z tego również korzystam. Dzięki czemu mam pozornie dwa osobne adresy. Jednak gdy ktoś coś zrobi pod adresem /game/1 okazuje się, że zmiany widać również pod /game/2. Chciałbym to tak wykorzystać aby jednak tych zmian nie było bo mają to być dwie osobne gry.
Przekazywanie wskaźnika przez referencję w Qt
w C++
Napisano
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jak przekazać wskaźnik do okna przez konstruktor przez referencję.
1. Skąd wziąć wskaźnik do okna.
2. Co wpisać w konstruktorze przy referencji, ponieważ referencja nie może być nullem.