Skocz do zawartości

Nest

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Posty napisane przez Nest

  1. Minimalne rozmiary okna - poprostu sobie okresl a jesli chodzi o maksymalne to uzyj:

    int iPrevWidth = GetSystemMetrics(SM_CXSCREEN);
    int iPrevHeight = GetSystemMetrics(SM_CYSCREEN);
    

    Tzn. to jest tak, ze jesli pracujesz w trybie powiedzmy 640x480 to nie ma sensu tworzyc formularza o rozmiarach np: 1280x1024 - nio moze komus odpowiadaja takie wymiary okna ;), ale ja bym nie wydolil przy takiej aplikacji :)
    Pozdrawiam.
    P.S. Jesli moja odpowiedz cie nie satysfakcjonuje napisz mi na gg:1764988

  2. Hey! Zdradz mi co to bedzie za projekt a ci pomoge ;) Bo widzisz zalezy co chcesz napisac. Jezeli zalezy ci na zaladowaniu obiektu statycznego to no problem, ale jesli chcesz do tego obsluzyc sobie animacje przez system kosci albo klatka po klatce *.md2 to troche trzeba sie napracowac. Polecilbym ci to drugie rozwiazanie kozystajac z formatu *.md2 "Quake'a 2" poniewaz jest proste do zaimplementowania a jezeli nie czujesz sie na silach to sprobuj poszukac sobie jakies biblioteki.
    Pozdrawiam

  3. Hey! Nie kozystam z plikow XML we wlasnych projektach, ale jesli szukasz pomocy na ten temat mozesz znalesc w MSDN. Znalazlem tam informacje dotyczace parsera XML i przykladowy kod jak z niego kozystac. Jesli posiadasz Visual Studio .NET to luknij do dokumentacji Visual C++->XML Parser

  4. Hey! Sorki moze sie spoznilem, ale pisze z mysla, ze lukniesz raz jeszcze na swoj post ;)
    Jesli chodzi o pamiec to tak jak ktos juz wspomnial uzyj funkcji GlobalMemoryStatus a jesli chodzi o czestotliwosci pracy procesora to dolanczam przykladowa procke, ktora ci napewno pomoze.

    float GetMHZ() {
     LARGE_INTEGER ulFreq,ulTicks,ulValue,ulStartCounter,ulEAX_EDX,ulResult;
        
     QueryPerformanceFrequency(&ulFreq);           
     QueryPerformanceCounter(&ulTicks);   
    
     ulValue.QuadPart = ulTicks.QuadPart + (ulFreq.QuadPart / 4);    
     
     __asm {
       RDTSC     
       mov ulEAX_EDX.LowPart,eax         
       mov ulEAX_EDX.HighPart,edx
     }      
    
     ulStartCounter.QuadPart = ulEAX_EDX.QuadPart;                 
    
     do {               
      QueryPerformanceCounter(&ulTicks); 
     } while( ulTicks.QuadPart <= ulValue.QuadPart) ;         
    
     __asm {
       RDTSC       
       mov ulEAX_EDX.LowPart,eax        
       mov ulEAX_EDX.HighPart,edx       
     }
    
     ulResult.QuadPart = ulEAX_EDX.QuadPart - ulStartCounter.QuadPart;     
     return (float)ulResult.QuadPart / 250000.0f;
    }
    

    Jesli bedziesz mial jakies problemy napisz na moj numer gg:1764988

×
×
  • Utwórz nowe...