Skocz do zawartości

Prochor

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Posty napisane przez Prochor

  1. No wiec, AppendMenu zaczyna mnie powoli irytowac, wiec proboje zaimplementowac InsertMenuItem, ale kurna ten MSDN wybitnie mi miejscami nie podchodzi. Ktos moze na szybko jakis przyklad strzelic? I kurka, o co biega z tym MENUITEMINFO :/

  2. Za dlugo przy kompilatorze siedze bo albo ja zglupialem albo komputer mi sfiksowal.

    float pRZ;
    pRZ = 0,9;
    

    sie kompiluje, ale

    float pRZ = 0,9;
    

    daje taki wynik: error C2059: syntax error : 'constant'

    To jest normalne i mam isc do lekarza czy to nie jest normalne i zmienic komputer, bo juz zglupialem ...... :o :/ :/ :/ :/ :/ :/

  3. No wlasnie tez tak mysle, bo przeciez pojawil sie dopiero niedawno trudno zeby byl caly czas ukryty w bibliotece :) Tylko mysle sobie czy ktos moze sie pofatygowal i zrobil klase i ja udostepnil publicznie, bo przyciski w tych programach sa do siebie bardzo podobne, az taki zbieg okolicznosci by byl?

  4. biały napisał:

    Istnieje na pewno w stdlib.h.

    Oki, thx.

    bialy napisał:
    Nie działa, bo funkcja system(); pobiera jako parametr wskaźnik do tablicy charów. Poprawnie powinno być:
    system("cls");

    No to ja wiem, napisalem system(); bo chodzilo mi ogolnie o ta funkcje, a nie o konkretnie, funkcje z wywolaniem. Wiem, ze samo system(); nie bedzie dzialac :P :P

    bialy napisał:
    Zanim jednak użyjesz tej funkcji musisz być pewien, że system na którym będzie on uruchomiony posiada komendę cls.

    Fakt, o tym nie pomyslalem... ;)

  5. mystyfix napisał:
    Teraz zaczynam pisać od nowa w innym kompilatorze, na w Visual C++ no i zamiast OpenGL mam zamiar użyć Direct3d. OpenGl żekomo jest gorszy i nie rozwijany od 4 lat.

    Nie wiem kto to powiedzial, ale racji nie mial. Wszystko zalezy od zastosowania. I od tego w czym lepiej sie pisze. Jak juz piszesz w OpenGL to przesiadka na Direct3D, jezeli nie jest spowodowana wzgledami edukacyjnymi, mija sie z celem.

  6. Piasiu napisał:
    Ja tam bulidera na oczy niewidzialem ale jesli Wizrad Console to jest proostu aplikacja konsolowa to jak napsizesz program w winapi to ci sie nei skopiluje bo przeciez to konsola.

    No, nie zupelnie. W koncu to Borland ;)

    Piasiu napisał:
    kurde msuze dorwac gdzies Bulider Personal zbey obcykac jak to wyglada :/

    Oj, lepiej nie. Szkoda nerwow :P ;)

  7. No wlasnie mialem nadzieje, ze bez buforow sie łobejdzie ;) :(

    UPDATE: Wlasnie znalazlem cos takiego jak:

    system(cls);

    Ktos sie spotkal z tym (lub czyms podobnym?) bo w dokumentacji nic nie znalazlem i musze powiedziec ze mi nie bardzo to dziala.

  8. Czakol:

    Nie wybiera sie jezyka programowania bo jest nowy, modny albo popularny, (chociaz w praktyce roznie to bywa ;) )
    Po pierwsze musisz wiedziec co chcesz robic z jezykiem programowania. C++ ma te zalete, ze jest szalenie wszechstronny. A dla kogos obeznanego przesiadka na C# (w razie koniecznosci) nie bedzie specjalnie trudna.
    Ja proponuje zamiast sciagac xml'a zastanowic sie co chemy robic, a dopiero potem cos w tym kierunku robic, i w zadnym wypadku nie kierowac sie moda i popularnoscia (chociaz to drugie ma zazwyczaj swoje odzwierciedlenie w praktycznym zastosowaniu jezyka ;) )
    pozdrawiam

  9. C++ dlugo nie bedzie wyparte przez c#. Nie masz co zalowac zakupu. Tym bardziej, ze o wiele latwiej znalezc pomoc w sieci jesli chodzi o c++, niz o c#.

×
×
  • Utwórz nowe...