Skocz do zawartości

Enigma

Członkowie
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Posty napisane przez Enigma

  1. Eee, może jestem jakiś "niemyślący" :P, ale:
    1. Nie wiem dokładnie o co ci chodzi
    2.

    hKontrolki=GetDlgItem(hRodzica, identyfikator);

    Jakiego typu ma być hKontrolki?

  2. Chodzi o to, że np. pisze sobie program w winapi, prawda? Wstawiam edit i obok edita wyświetla mi się tekst ( to co wpisałem w edicie )
    przyklad:

    e- edit
    inne litery - teksty

    eeeeeeee
    e kuba e kuba
    eeeeeeee

    Noo. Ale chce jeszcze, żeby obok rysował mi się kwadrat. Dochodzę do wniosku że najłatwiej to zrobić przy pomocy opengl. Inicjuję opengl. I wtedy coś się psuję ( to przez wyświetlanie tekstu - ale to już wiem jak z tym poradzic ). No wiec wyswietlam tekst w opengl. Ale jest teraz ten problem, ze odbiera bardzo szybko klawiature. I jezeli nacisne klawisz i go w 1/1000 sekundy nie puszcze to wysiwetla mi kilka liter. Na tym polega problem.

    PS: Nawet jak nie wyswietlam tekstu to jest ten problem.

  3. 1. Gdy w utworzonym edicie przy pomocy funkcji (CreateWindow("edit", NULL, WS_CHILD | WS_VISIBLE, 10,10,100,40, hWnd, (HMENU)100, hInstance, NULL); ) chce wpisać jakiś tekst i wykorzystuje wtedy opengl to naciskając jedną literę pojawiają mi się 3! Gdy pisze program w samym winapi to nie ma tego problemu.

  4. Mam pytanie. Piszę program w opengl. Korzystam z pół edycji ( edit ). No i gdy kasuje albo pisze to robi mi to szybko czyli gdy nacisne raz backspace to mi kasuje 5 liter a jak nacisne naprzykład "k" to mi pisze 5 "k". Jak zrobić, żeby było normalnie? Ściągnąłem ze strony przykładowy kod, ale on działa poprawnie.

    Jak ustawić kolor edita?

  5. Pisze pod winapi przy uzyciu opengl iprogram: bcb :)

    I mam fragment kodu (który jest w każdym programie pod api windows )

    a)

    case WM_KEYDOWN:
            switch (wParam)
            {
            case VK_ESCAPE:
                PostQuitMessage(0);
                return 0;
            }

    b) i funkce :

    void demo(HDC bufor){
    glEnable( GL_TEXTURE_2D );
    glEnable(GL_BLEND);
    [...] /* jest tutaj inicjalizacja p_lewa i petla=true i fragment kodu nie do 
    udostępnienioa */
    while(petla){
    if (PeekMessage (&msg, NULL, 0, 0, PM_REMOVE))
            {
                switch (msg.message){
                case WM_QUIT:
                petla=false;
                break;
                case WM_KEYDOWN:
                     switch(msg.wParam){
                     case VK_LEFT: p_lewa=true;
                     break;
                     case VK_RIGHT: p_prawa=true;
                     break;
                     case VK_END:p_kop=true;
                     break;
                     case VK_HOME:p_piesc=true;
                     break;
                     }
                     if (p_lewa)
                     {
                     postacie info;
                     info.parametry("lewo");
                     }
    
                     }
                     }
                     }
                     }
    
    

    c) I inicjalizacje funkcji:

    /**************************
     * Function Declarations
     *
     **************************/
    
    LRESULT CALLBACK WndProc (HWND hWnd, UINT message,
    WPARAM wParam, LPARAM lParam);
    void EnableOpenGL (HWND hWnd, HDC *hDC, HGLRC *hRC);
    void DisableOpenGL (HWND hWnd, HDC hDC, HGLRC hRC);
    
    
    int numertekstury=0;
    
    void tekstura(AnsiString path);
    void demo(HDC bufor);
    

    I nie działają klawisze. Może trzeba gdzieś jeszcze wywołać tą funkcje ??

×
×
  • Utwórz nowe...