Enigma
-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnio
Nigdy
Typ zawartości
Profile
Fora
Kalendarz
Articles
Pliki
Posty napisane przez Enigma
-
-
-
-
-
-
-
Jak dowiedzieć się czy button został naciśnięty? Coś tam pisze na stronie, ale ja sprawdzałem i mi nie działa ;(.
Z góry THNX
-
Wiesz, może jak użyć tej funkcji do kasowania buttonów lub editów?
-
-
Jak wyłaczyć ( żeby zniknęły a nie zeby sie szare zrobily ) edity, buttony, radiobuttony i tego typu rzeczy?
-
Chodzi o to, że np. pisze sobie program w winapi, prawda? Wstawiam edit i obok edita wyświetla mi się tekst ( to co wpisałem w edicie )
przyklad:e- edit
inne litery - tekstyeeeeeeee
e kuba e kuba
eeeeeeeeNoo. Ale chce jeszcze, żeby obok rysował mi się kwadrat. Dochodzę do wniosku że najłatwiej to zrobić przy pomocy opengl. Inicjuję opengl. I wtedy coś się psuję ( to przez wyświetlanie tekstu - ale to już wiem jak z tym poradzic ). No wiec wyswietlam tekst w opengl. Ale jest teraz ten problem, ze odbiera bardzo szybko klawiature. I jezeli nacisne klawisz i go w 1/1000 sekundy nie puszcze to wysiwetla mi kilka liter. Na tym polega problem.
PS: Nawet jak nie wyswietlam tekstu to jest ten problem.
-
1. Gdy w utworzonym edicie przy pomocy funkcji (CreateWindow("edit", NULL, WS_CHILD | WS_VISIBLE, 10,10,100,40, hWnd, (HMENU)100, hInstance, NULL); ) chce wpisać jakiś tekst i wykorzystuje wtedy opengl to naciskając jedną literę pojawiają mi się 3! Gdy pisze program w samym winapi to nie ma tego problemu.
-
Jaka jest waszym zdaniem najlepsza książka do nauki programowania w c++ dla początkujących, średnich lub zaawasowanych.
-
-
-
-
-
Mam pytanie. Piszę program w opengl. Korzystam z pół edycji ( edit ). No i gdy kasuje albo pisze to robi mi to szybko czyli gdy nacisne raz backspace to mi kasuje 5 liter a jak nacisne naprzykład "k" to mi pisze 5 "k". Jak zrobić, żeby było normalnie? Ściągnąłem ze strony przykładowy kod, ale on działa poprawnie.
Jak ustawić kolor edita?
-
Pisze pod winapi przy uzyciu opengl iprogram: bcb :)
I mam fragment kodu (który jest w każdym programie pod api windows )
a)
case WM_KEYDOWN: switch (wParam) { case VK_ESCAPE: PostQuitMessage(0); return 0; }
b) i funkce :
void demo(HDC bufor){ glEnable( GL_TEXTURE_2D ); glEnable(GL_BLEND); [...] /* jest tutaj inicjalizacja p_lewa i petla=true i fragment kodu nie do udostępnienioa */ while(petla){ if (PeekMessage (&msg, NULL, 0, 0, PM_REMOVE)) { switch (msg.message){ case WM_QUIT: petla=false; break; case WM_KEYDOWN: switch(msg.wParam){ case VK_LEFT: p_lewa=true; break; case VK_RIGHT: p_prawa=true; break; case VK_END:p_kop=true; break; case VK_HOME:p_piesc=true; break; } if (p_lewa) { postacie info; info.parametry("lewo"); } } } } }
c) I inicjalizacje funkcji:
/************************** * Function Declarations * **************************/ LRESULT CALLBACK WndProc (HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam); void EnableOpenGL (HWND hWnd, HDC *hDC, HGLRC *hRC); void DisableOpenGL (HWND hWnd, HDC hDC, HGLRC hRC); int numertekstury=0; void tekstura(AnsiString path); void demo(HDC bufor);
I nie działają klawisze. Może trzeba gdzieś jeszcze wywołać tą funkcje ??
Midi
w C
Napisano
A znacie może jakąś polską stronę, bo z angielskim u mnie tak średnio jest.